Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja DasAuto
02 Tammi 2014 15:28
Keskustelualue: Alusta
Aihe: Fiesta vinkuu / laakerit?
Vastaukset: 4
Luettu: 2163

Re: Fiesta vinkuu / laakerit?

Kiitos vastauksista. Täytynee näyttää pajalla Pulkkaa.
Kirjoittaja DasAuto
01 Tammi 2014 15:23
Keskustelualue: Alusta
Aihe: Fiesta vinkuu / laakerit?
Vastaukset: 4
Luettu: 2163

Fiesta vinkuu / laakerit?

Fiestassa kuuluu vinkumista ajaessa, korvakuulolla päättelisin että eturenkaan laakerit tms. menossa rikki. Olisiko syy tuo ja mitähän maksaa korjaus?
Kirjoittaja DasAuto
07 Loka 2013 19:36
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
Vastaukset: 4
Luettu: 1380

Re: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä

Kiitos vastauksesta. Itse ajan päivässä yhteensä 20 km työmatkaa, tästä valtaosa 40-60 km/h alueella.
Ostaessani auton sillä tosiaan oli ajettu vain 14 000 km eli todella vähän ikäisekseen.

Kävin tänään jättämässä pirssin huoltoon, saa nähdä mitä sanovat :roll:
Kirjoittaja DasAuto
06 Loka 2013 20:07
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
Vastaukset: 4
Luettu: 1380

Re: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä

Bensamalli...
Kirjoittaja DasAuto
06 Loka 2013 13:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
Vastaukset: 4
Luettu: 1380

Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä

Fiesta 1.4 vm. 2009 täristää/resonoi tyhjäkäynnillä, autolla ajettu alle 15 000 km. Mikä mahtaa olla syynä?
Kirjoittaja DasAuto
19 Syys 2013 18:49
Keskustelualue: Alusta
Aihe: Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet
Vastaukset: 2
Luettu: 1371

Re: Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet

Kiitos neuvosta, jarrut toimivat niin kuin pitääkin. Oli vaan pientä eroa polkimen liikkeessä entiseen autoon verrattuna. Voi johtua siitäkin että auto ollut liikkeessä pari kuukautta ajamatta.
Kirjoittaja DasAuto
15 Syys 2013 10:07
Keskustelualue: Alusta
Aihe: Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet
Vastaukset: 2
Luettu: 1371

Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet

Ostin juuri Fiesta 1.4 Ghian vm. 2009, ajettu 14 000 km. Jarrut ottavat vasta omituisen alhaalta, vika vai ominaisuus Fiestassa? Onko tuossa mallissa jotain jota pitäisi seurata tai kiinnittää huomiota?