Haku löysi 7 tulosta
- 02 Tammi 2014 15:28
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Fiesta vinkuu / laakerit?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2163
Re: Fiesta vinkuu / laakerit?
Kiitos vastauksista. Täytynee näyttää pajalla Pulkkaa.
- 01 Tammi 2014 15:23
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Fiesta vinkuu / laakerit?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2163
Fiesta vinkuu / laakerit?
Fiestassa kuuluu vinkumista ajaessa, korvakuulolla päättelisin että eturenkaan laakerit tms. menossa rikki. Olisiko syy tuo ja mitähän maksaa korjaus?
- 07 Loka 2013 19:36
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1380
Re: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
Kiitos vastauksesta. Itse ajan päivässä yhteensä 20 km työmatkaa, tästä valtaosa 40-60 km/h alueella.
Ostaessani auton sillä tosiaan oli ajettu vain 14 000 km eli todella vähän ikäisekseen.
Kävin tänään jättämässä pirssin huoltoon, saa nähdä mitä sanovat
Ostaessani auton sillä tosiaan oli ajettu vain 14 000 km eli todella vähän ikäisekseen.
Kävin tänään jättämässä pirssin huoltoon, saa nähdä mitä sanovat
- 06 Loka 2013 20:07
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1380
Re: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
Bensamalli...
- 06 Loka 2013 13:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1380
Fiesta 2009 1.4 täristää tyhjäkäynnillä
Fiesta 1.4 vm. 2009 täristää/resonoi tyhjäkäynnillä, autolla ajettu alle 15 000 km. Mikä mahtaa olla syynä?
- 19 Syys 2013 18:49
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1371
Re: Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet
Kiitos neuvosta, jarrut toimivat niin kuin pitääkin. Oli vaan pientä eroa polkimen liikkeessä entiseen autoon verrattuna. Voi johtua siitäkin että auto ollut liikkeessä pari kuukautta ajamatta.
- 15 Syys 2013 10:07
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1371
Fiesta 1.4 Ghia 2009 / jarrut / muut ominaisuudet
Ostin juuri Fiesta 1.4 Ghian vm. 2009, ajettu 14 000 km. Jarrut ottavat vasta omituisen alhaalta, vika vai ominaisuus Fiestassa? Onko tuossa mallissa jotain jota pitäisi seurata tai kiinnittää huomiota?