Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja ak72
08 Kesä 2013 08:48
Keskustelualue: Kori & sisusta
Aihe: Focus ST sisätilan napse
Vastaukset: 2
Luettu: 1409

Re: Focus ST sisätilan napse

Jep todella hankala tuota napsepaikkaa on itse löytää. Käytän autoa Ford huollossa ens viikolla, ehkä kävis tuuri ja siellä löytyis vikapaikka.
Kirjoittaja ak72
06 Kesä 2013 15:52
Keskustelualue: Kori & sisusta
Aihe: Focus ST sisätilan napse
Vastaukset: 2
Luettu: 1409

Focus ST sisätilan napse

Kellään kokemusta mk2 Focus sisätilasta kuuluvasta napseesta? Tuossa ST:ssä oven/rattiputken alapuolelta kuuluu usein naps/naks ääni kun rattia kääntää vasemmalta oikealle. Ääni saattaa kuulua myös liikkeelle lähtiessä ja mitä kuumempi ilma sitä useammin se kuuluu. Kohtuu ärsyttävä kuunnella tuota ...