Haku löysi 2 tulosta
- 08 Kesä 2013 08:48
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Focus ST sisätilan napse
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1409
Re: Focus ST sisätilan napse
Jep todella hankala tuota napsepaikkaa on itse löytää. Käytän autoa Ford huollossa ens viikolla, ehkä kävis tuuri ja siellä löytyis vikapaikka.
- 06 Kesä 2013 15:52
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Focus ST sisätilan napse
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1409
Focus ST sisätilan napse
Kellään kokemusta mk2 Focus sisätilasta kuuluvasta napseesta? Tuossa ST:ssä oven/rattiputken alapuolelta kuuluu usein naps/naks ääni kun rattia kääntää vasemmalta oikealle. Ääni saattaa kuulua myös liikkeelle lähtiessä ja mitä kuumempi ilma sitä useammin se kuuluu. Kohtuu ärsyttävä kuunnella tuota ...