Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja jj68
28 Loka 2012 18:23
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Vastaukset: 8
Luettu: 1048

Re: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö

Kävin juuri tankilla ja kyllä se pistooli näköjään menee syvemmälle kun ronskisti painaa.
Minulla on hankittinuna korjausopas mutta siinä ei ilmene mikä se anturi varsinaisesti on.
Se on suoraan kaasuttimen alapuolella,ja siihen menee 2 piuhaa onkohan se on/off tyyppinen.
Käynnissä ollessa jos sen ...
Kirjoittaja jj68
28 Loka 2012 06:59
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Vastaukset: 8
Luettu: 1048

Re: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö

Empä olisi arvannut kokeilla tuota.Kaikenlaisia tankattavia on ollut mutta tämä oli harvinaisen tympeä.Mutta kiitos avusta,on tosi hienoa saa tällä tavalla APUA. :lol:
Kirjoittaja jj68
26 Loka 2012 06:30
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Vastaukset: 8
Luettu: 1048

Re: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö

Kiitos eipä juolahtanut mieleenkään tuo asia.Entäpä anturi onko kellään tietoa asiasta. :roll:
Kirjoittaja jj68
22 Loka 2012 07:58
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Vastaukset: 8
Luettu: 1048

Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö

Tuli hankittua perheen kakkoskuljettimeksi kyseinen kapine.Siis 1,1 voimapesä Weber TLDM kaasarilla,DIS jakajalla(alipaine kytketty)ajettu 170000km.Käyntihäiriö joka tulee ajaessa vähän reippaammin ja pysähtyessä esim liikennevaloihin.Rupeaa käymään ikäänkuin olisi ryyppy päällä.
Autossa on ...