Kävin juuri tankilla ja kyllä se pistooli näköjään menee syvemmälle kun ronskisti painaa.
Minulla on hankittinuna korjausopas mutta siinä ei ilmene mikä se anturi varsinaisesti on.
Se on suoraan kaasuttimen alapuolella,ja siihen menee 2 piuhaa onkohan se on/off tyyppinen.
Käynnissä ollessa jos sen ...
Haku löysi 4 tulosta
- 28 Loka 2012 18:23
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1048
- 28 Loka 2012 06:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1048
Re: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Empä olisi arvannut kokeilla tuota.Kaikenlaisia tankattavia on ollut mutta tämä oli harvinaisen tympeä.Mutta kiitos avusta,on tosi hienoa saa tällä tavalla APUA. 
- 26 Loka 2012 06:30
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1048
Re: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Kiitos eipä juolahtanut mieleenkään tuo asia.Entäpä anturi onko kellään tietoa asiasta. 
- 22 Loka 2012 07:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1048
Fiesta 1,1-89 satunnainen käyntihäiriö
Tuli hankittua perheen kakkoskuljettimeksi kyseinen kapine.Siis 1,1 voimapesä Weber TLDM kaasarilla,DIS jakajalla(alipaine kytketty)ajettu 170000km.Käyntihäiriö joka tulee ajaessa vähän reippaammin ja pysähtyessä esim liikennevaloihin.Rupeaa käymään ikäänkuin olisi ryyppy päällä.
Autossa on ...
Autossa on ...