Haku löysi 3 tulosta
- 26 Huhti 2012 15:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Zetec hyytyy
- Vastaukset: 13
- Luettu: 2283
Re: Zetec hyytyy
Tuo on varmaankin kaasuläpän asentoanturi. Tyhjäkäynnin säädin lienee alapuolelta parhaiten näkyvissä, koneen ja imusarjan välissä. Aika hankalassa paikassa, pultattu sivusta kiinni.
Juurikin näin kiitokset, on kyllä semmosessa paikassa ehtei tiiä pitäskö itkiä vai nauraa :lol:
Orpo olo ...
- 25 Huhti 2012 14:42
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Zetec hyytyy
- Vastaukset: 13
- Luettu: 2283
Re: Zetec hyytyy
Aiivan, eli se suhteellisen pieni kuskinpuolella, parilla torxilla kiinni? Vaikö? 
- 24 Huhti 2012 14:43
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Zetec hyytyy
- Vastaukset: 13
- Luettu: 2283
Re: Zetec hyytyy
Moro ikuisena audi miehenä ja uutena foortin omistajana olisi pari kysymystä.
Kampe siis 1.8 zetec -96 eskortti
Kuukauden päivät ollu minun käytössä, oli jo ostettaessa tyhjäkäynnin vaeltelua siis kytkin poljin pohjaan kierrokset het noin 3000rpm tekee tätä lämpösellä (ei aina).
Mutta nyt hiukan ...
Kampe siis 1.8 zetec -96 eskortti
Kuukauden päivät ollu minun käytössä, oli jo ostettaessa tyhjäkäynnin vaeltelua siis kytkin poljin pohjaan kierrokset het noin 3000rpm tekee tätä lämpösellä (ei aina).
Mutta nyt hiukan ...