Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja Heikki.K
26 Huhti 2012 15:59
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Zetec hyytyy
Vastaukset: 13
Luettu: 2285

Re: Zetec hyytyy


Tuo on varmaankin kaasuläpän asentoanturi. Tyhjäkäynnin säädin lienee alapuolelta parhaiten näkyvissä, koneen ja imusarjan välissä. Aika hankalassa paikassa, pultattu sivusta kiinni.


Juurikin näin kiitokset, on kyllä semmosessa paikassa ehtei tiiä pitäskö itkiä vai nauraa :lol:
Orpo olo ...
Kirjoittaja Heikki.K
25 Huhti 2012 14:42
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Zetec hyytyy
Vastaukset: 13
Luettu: 2285

Re: Zetec hyytyy

Aiivan, eli se suhteellisen pieni kuskinpuolella, parilla torxilla kiinni? Vaikö? :lol:
Kirjoittaja Heikki.K
24 Huhti 2012 14:43
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Zetec hyytyy
Vastaukset: 13
Luettu: 2285

Re: Zetec hyytyy

Moro ikuisena audi miehenä ja uutena foortin omistajana olisi pari kysymystä.
Kampe siis 1.8 zetec -96 eskortti
Kuukauden päivät ollu minun käytössä, oli jo ostettaessa tyhjäkäynnin vaeltelua siis kytkin poljin pohjaan kierrokset het noin 3000rpm tekee tätä lämpösellä (ei aina).

Mutta nyt hiukan ...