Vikahan löytyi juurikin suodattimesta ja helposti kävi homma.
Kiitos vastauksesta!
Haku löysi 6 tulosta
- 18 Syys 2014 11:01
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo vm 2000 vuotaa...
- Vastaukset: 3
- Luettu: 706
- 16 Syys 2014 10:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo vm 2000 vuotaa...
- Vastaukset: 3
- Luettu: 706
Re: Mondeo vm 2000 vuotaa...
Eli vaihto pitäisi olla helppo tehdä itse? Ja se kyseinen mötikkä on siis suodatin? Ihmttelen kun bensaa vuotaa sieltä onko se nyt se suodatin niin yläpuolelta... onko ne liitokset kovin helppo saada rikki purku ja kasaus vaiheessa? Onko mondeoissa muuten mahdollisuus saada takapenkit auki, näkyykö ...
- 15 Syys 2014 12:15
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo vm 2000 vuotaa...
- Vastaukset: 3
- Luettu: 706
Mondeo vm 2000 vuotaa...
Hei! Osaako joku kertoa mikä on kyseissä autossa bensa tankin alapuolella oleva "mötikkä" josta lähtee bensa letkut koneeseen päin. Nimittäin auto vuotaa kyseisen mötikän yläpuolelta bensaa kun auton käynnistää ja hetken aikaa kun auton sammuttaa, ei vuoda liitoksista vaan valuu sieltä yläpuolelta ...
- 13 Tammi 2012 12:28
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Takakontti
- Vastaukset: 5
- Luettu: 845
Re: Takakontti
Sain mekanismin millä kaadetaan penkit näkyviin eli asia on jo suunilleen selvä! mutta mitenkä menee nuo modenoiden takakonttien lukitus saako lukon auki sisältä käsin?
- 12 Tammi 2012 22:29
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Takakontti
- Vastaukset: 5
- Luettu: 845
Re: Takakontti
jsel kirjoitti:Eikö siellä ohjaamossa ole joku kahva tai nappi josta se aukeaa?
Ei ole ohjaamosta saa auki vaan konepellin ja bensatankin. Takakonttiin ei ole nappia. Ja penkit saa alas vain sieltä takakontin kautta?
- 12 Tammi 2012 15:32
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Takakontti
- Vastaukset: 5
- Luettu: 845
Takakontti
Ford mondeo 2.0l sedan -97 takakontin lukko lyöty "sisään" eli nappula josta avataan takakontti on lyöty meisselillä ja vasaralla luultavasti sillä lailla ettei sitä näy ollenkaan. Eli kysymys on että miten saaan takakontin auki?