Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja leevi93
18 Syys 2014 11:01
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo vm 2000 vuotaa...
Vastaukset: 3
Luettu: 709

Re: Mondeo vm 2000 vuotaa...

Vikahan löytyi juurikin suodattimesta ja helposti kävi homma.

Kiitos vastauksesta!
Kirjoittaja leevi93
16 Syys 2014 10:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo vm 2000 vuotaa...
Vastaukset: 3
Luettu: 709

Re: Mondeo vm 2000 vuotaa...

Eli vaihto pitäisi olla helppo tehdä itse? Ja se kyseinen mötikkä on siis suodatin? Ihmttelen kun bensaa vuotaa sieltä onko se nyt se suodatin niin yläpuolelta... onko ne liitokset kovin helppo saada rikki purku ja kasaus vaiheessa? Onko mondeoissa muuten mahdollisuus saada takapenkit auki, näkyykö ...
Kirjoittaja leevi93
15 Syys 2014 12:15
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo vm 2000 vuotaa...
Vastaukset: 3
Luettu: 709

Mondeo vm 2000 vuotaa...

Hei! Osaako joku kertoa mikä on kyseissä autossa bensa tankin alapuolella oleva "mötikkä" josta lähtee bensa letkut koneeseen päin. Nimittäin auto vuotaa kyseisen mötikän yläpuolelta bensaa kun auton käynnistää ja hetken aikaa kun auton sammuttaa, ei vuoda liitoksista vaan valuu sieltä yläpuolelta ...
Kirjoittaja leevi93
13 Tammi 2012 12:28
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Takakontti
Vastaukset: 5
Luettu: 849

Re: Takakontti

Sain mekanismin millä kaadetaan penkit näkyviin eli asia on jo suunilleen selvä! mutta mitenkä menee nuo modenoiden takakonttien lukitus saako lukon auki sisältä käsin?
Kirjoittaja leevi93
12 Tammi 2012 22:29
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Takakontti
Vastaukset: 5
Luettu: 849

Re: Takakontti

jsel kirjoitti:Eikö siellä ohjaamossa ole joku kahva tai nappi josta se aukeaa?

Ei ole ohjaamosta saa auki vaan konepellin ja bensatankin. Takakonttiin ei ole nappia. Ja penkit saa alas vain sieltä takakontin kautta?
Kirjoittaja leevi93
12 Tammi 2012 15:32
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Takakontti
Vastaukset: 5
Luettu: 849

Takakontti

Ford mondeo 2.0l sedan -97 takakontin lukko lyöty "sisään" eli nappula josta avataan takakontti on lyöty meisselillä ja vasaralla luultavasti sillä lailla ettei sitä näy ollenkaan. Eli kysymys on että miten saaan takakontin auki?