Haku löysi 4 tulosta
- 22 Huhti 2011 22:14
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1198
Re: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
siis on just se kone mis ei mene venat solmuun
ainaki autodatan mukaan ei pitäs mennä. ja ku se ensin kävi noin minuutin helkatin hienosti ja sitten pikkuhiljaa ääni kasvoi. itellä mieleen tulee ekana joku öljynkierto häikkä
- 22 Huhti 2011 22:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1198
Re: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
kone ei ole e-max, joten venttiilit ei osu mäntiin hihnarikon sattuessa. nokassa on pientä kulumaa, laitan sen vaihtoon, veivit vaihtoon janostajat vaihtoon, kattoa sit jos hiljenis.
- 17 Huhti 2011 15:32
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1198
Re: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
eitäälä osata neuvoa saatana!!!
- 13 Huhti 2011 00:02
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1198
sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
moi! olisi sellainen ongelma, että ostin itselleni ford sierra 1,6l ohc:n vuosimallia -87. autosta oli jakopään remmi poikki.
vaihdoin autoon jakoremmin, kiristäjän, venttiilikopan tiivisteen, öljyt ja suodattimet.
kun ensi kerran käynnistin auton, auto kävi hyvin, mutta jonkun ajan käytyään alkoi ...
vaihdoin autoon jakoremmin, kiristäjän, venttiilikopan tiivisteen, öljyt ja suodattimet.
kun ensi kerran käynnistin auton, auto kävi hyvin, mutta jonkun ajan käytyään alkoi ...