Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja zeberdee
22 Huhti 2011 22:14
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
Vastaukset: 8
Luettu: 1197

Re: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee

siis on just se kone mis ei mene venat solmuun :P ainaki autodatan mukaan ei pitäs mennä. ja ku se ensin kävi noin minuutin helkatin hienosti ja sitten pikkuhiljaa ääni kasvoi. itellä mieleen tulee ekana joku öljynkierto häikkä
Kirjoittaja zeberdee
22 Huhti 2011 22:09
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
Vastaukset: 8
Luettu: 1197

Re: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee

kone ei ole e-max, joten venttiilit ei osu mäntiin hihnarikon sattuessa. nokassa on pientä kulumaa, laitan sen vaihtoon, veivit vaihtoon janostajat vaihtoon, kattoa sit jos hiljenis.
Kirjoittaja zeberdee
17 Huhti 2011 15:32
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
Vastaukset: 8
Luettu: 1197

Re: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee

eitäälä osata neuvoa saatana!!!
Kirjoittaja zeberdee
13 Huhti 2011 00:02
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee
Vastaukset: 8
Luettu: 1197

sierra 1.6 ohc -87 nokka kalisee

moi! olisi sellainen ongelma, että ostin itselleni ford sierra 1,6l ohc:n vuosimallia -87. autosta oli jakopään remmi poikki.
vaihdoin autoon jakoremmin, kiristäjän, venttiilikopan tiivisteen, öljyt ja suodattimet.
kun ensi kerran käynnistin auton, auto kävi hyvin, mutta jonkun ajan käytyään alkoi ...