eli nyt olisi sellainen ongelma että käytin autonleimalla josta sain korjauskehotuksen.
lyhyet valot on liian himmeät ei näe yöllä ollenkaan jopa parkitkin ovat kirkkaammat pitkät toimii niinkuin pitää vaihdoin polttimo kannat uusiin kun alkuperäiset oli hajalla ja liitokset on oikein.
samalla ...
Haku löysi 6 tulosta
- 26 Elo 2011 14:19
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: ford focus -01 ajovalo himmeä
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1166
- 26 Elo 2011 14:10
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: jarrukenkä ei paluadu
- Vastaukset: 2
- Luettu: 747
Re: jarrukenkä ei paluadu
syy löytyi ja vika oli että rumpu oli loppu ja vaijeri loppu
- 15 Heinä 2011 12:34
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: jarrukenkä ei paluadu
- Vastaukset: 2
- Luettu: 747
jarrukenkä ei paluadu
vaihdoin tossa uudetjarrukengät automaattisäädin oli jummissa mut saatin toimiin ja lyötiin rumpu kasaan niin lopputulos oli että vasen puoli otti kiinni kuin unelma ja oikea puoli ei ottanut lainkaan säädettiin vaijeria käsijarrusta ja nyt ottaa mutkissa kiinni mutta oikean puoli jarru ulvoo koko ...
- 17 Tammi 2011 22:54
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ford focus -01 muutama mieltä vaivaava asia
- Vastaukset: 5
- Luettu: 823
Re: ford focus -01 muutama mieltä vaivaava asia
tietääkseni tossa ei ole sellaista ei ainakaan mitään valoja pala ei mitään napuskoja ole muistan nähneeni jossain mallissa luistonesto napinKrisse kirjoitti:Jaa no eiköhän se oo sitten ajonvakautus/luistonesto joka estää sitä luistoa jota urheilullinen kuljettaja käsijarrulla koittaa saada aikaseksi.
- 17 Tammi 2011 12:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ford focus -01 muutama mieltä vaivaava asia
- Vastaukset: 5
- Luettu: 823
Re: ford focus -01 muutama mieltä vaivaava asia
Muusta en tiedä mutta kytkimen ja käsijarrun osista lähimpänä toisiaan on kytkinpoljin ja käsijarrukahva, eli etäisyyttä on lähemmäs metri joten kytkin ja käsijarru eivät kertakaikkiaan voi vaikuttaa toisiinsa :-)
Äänestä oli sen verran heikko kuvaus että paha siitäkään sanoa. Kuuluuko se ääni ...
- 16 Tammi 2011 23:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ford focus -01 muutama mieltä vaivaava asia
- Vastaukset: 5
- Luettu: 823
ford focus -01 muutama mieltä vaivaava asia
eli auto on ford focus -01 1,8 di
keskuslukitus nakuttaa auton käydessä väillä lukkoja auki ja kiinni kerran jopa jäin ulos ja auto käynnissä.
toinen mikä askarruttaa niin kun vetäsen käsijarrua niin kytkimessä tuntuu metallinen tärinä ja äänikin kuuluu voisko olla jarrut lopussa en oikein ole ...
keskuslukitus nakuttaa auton käydessä väillä lukkoja auki ja kiinni kerran jopa jäin ulos ja auto käynnissä.
toinen mikä askarruttaa niin kun vetäsen käsijarrua niin kytkimessä tuntuu metallinen tärinä ja äänikin kuuluu voisko olla jarrut lopussa en oikein ole ...