Selailin nettiä ja löysin wikipediasta et afrikkaan on valmistetty granadaan v8 koneella.
Heti juolahti mieleen et silloinhan normi ranaattiin pitäis pystyä laittaa v8 niin että sen saa viel
suomen kilpiin.... On varmaa aika harvinaisa noi Perana Granadat et o helpompa ja halvempaa
rakentaa ...
Haku löysi 5 tulosta
- 24 Heinä 2010 17:16
- Keskustelualue: Autoilu
- Aihe: Granadaan V8
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1490
- 15 Heinä 2010 23:52
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 5 lovinen Granadaan??
- Vastaukset: 7
- Luettu: 792
Re: 5 lovinen Granadaan??
okei... no onneks o pari tollast granaatin kutosta irrallaa ni voi sovitella niihin...
- 15 Heinä 2010 23:50
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Granadaan lukkoa perään...
- Vastaukset: 3
- Luettu: 671
Re: Granadaan lukkoa perään...
joo sellai siel o. Vissii myöskin kutsuttu "erillis jousitettu" perä...??...
no täytyy kahtoa ja irrottaa sierran murikka...
no täytyy kahtoa ja irrottaa sierran murikka...
- 15 Heinä 2010 17:01
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Granadaan lukkoa perään...
- Vastaukset: 3
- Luettu: 671
Granadaan lukkoa perään...
Eli mahtaako 79´mallin granadaan löytyä lukkoa perä murikkaan?
joku perus 80% kitkalukko ajais varmaa asiasa, kun ei toi inssi "kemppi" mallin lukosta tykkää
Ja perä vuotaa vähä kartaanin laipan puolelta. Ilmeisesti siel o defa mikä o koht valmis..?..
joku perus 80% kitkalukko ajais varmaa asiasa, kun ei toi inssi "kemppi" mallin lukosta tykkää
Ja perä vuotaa vähä kartaanin laipan puolelta. Ilmeisesti siel o defa mikä o koht valmis..?..
- 15 Heinä 2010 16:12
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 5 lovinen Granadaan??
- Vastaukset: 7
- Luettu: 792
5 lovinen Granadaan??
Eli 2.3L V6 79´ ranaattii ois tarkotus laittaa 5 lovinen laatikko.
Kuulemma sierran laatikko käy. ilmeisesti pitää olla 2.0l tai isomman koneen perästä?
varmaankin kartaani menee uusiksi?...
Jos joku on joskus tehnyt kyseisen homman ni ois arvostettavaa jo viittis antaa vinkkejä ja
kertoo ...
Kuulemma sierran laatikko käy. ilmeisesti pitää olla 2.0l tai isomman koneen perästä?
varmaankin kartaani menee uusiksi?...
Jos joku on joskus tehnyt kyseisen homman ni ois arvostettavaa jo viittis antaa vinkkejä ja
kertoo ...