Kyseessä fiesta 1.4 vm.1988. Käsittääkseni kyseessä on Weber DFTM käsiryypyllä.
Tyhjäkäynti aivan sammumisen partaalla, ja päästöt todella rajut. Tulpat aivan nokiset.
Kun otan ilmanpuhdistajalta imusarjaan menevän letkun irti, niin tyhjäkäynti nopeutuu,
elikkäs vaikuttaa että kone ei saa tarpeeksi ...
Haku löysi 3 tulosta
- 31 Heinä 2014 19:44
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1.4 1988 kaasutin
- Vastaukset: 2
- Luettu: 877
- 08 Elo 2010 17:39
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1.1i bensankulutus
- Vastaukset: 13
- Luettu: 2720
Re: Fiesta 1.1i bensankulutus
Itsellä 1.4 RS Fiesta -88. 10 litraa kaupungissa kesällä.
Viime talven enkka 13,354 l / 100km.
t.pekka
Viime talven enkka 13,354 l / 100km.
t.pekka
- 01 Kesä 2010 20:25
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1.4 1988 tukivarret
- Vastaukset: 0
- Luettu: 327
Fiesta 1.4 1988 tukivarret
Moi
Olisiko kellään tietoa mistä ko. autoon saisi takatukivarren puslia tai tukivarsia puslineen.
Katsastusmies huomautteli takatukivarsien etummaisten puslien väljyydestä.
Vaihdoin juuri jarruletkut eteen ja laitoin jakopään kondikseen.
Ei viitsisi vielä pistää kierrätykseen, kun kyseessä on suht ...
Olisiko kellään tietoa mistä ko. autoon saisi takatukivarren puslia tai tukivarsia puslineen.
Katsastusmies huomautteli takatukivarsien etummaisten puslien väljyydestä.
Vaihdoin juuri jarruletkut eteen ja laitoin jakopään kondikseen.
Ei viitsisi vielä pistää kierrätykseen, kun kyseessä on suht ...