Tarvikekatti on laitettu toisesta päästä laipalla ja toisesta päästä sellaisella holkilla minkä voi kiristää. Putki ei kyllä kuulosta että se vuotaisi, kun juuri korjattiin se alkupakosarjan joustoliitoskin.
Täytyy ryömiä auton alla tarkastelee piuhoja kun on niin hyvät kelitkin, kiitti vinkistä.
Haku löysi 2 tulosta
- 13 Marras 2014 17:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ford focus 2003 1.6bensa vikakoodi p0420
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3150
- 05 Marras 2014 11:07
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ford focus 2003 1.6bensa vikakoodi p0420
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3150
ford focus 2003 1.6bensa vikakoodi p0420
moi,
Kumpi on rikki katalysaattori vai lambda? Vikakoodi p0420 on syttynyt useita kertoja ja väli on noin 300km. Katalysaattori on tarvike katti joka on ollut käytössä noin 70tkm, autolla on ajettu 188tkm. Noin 110tkm kohdalla hajosi moottorinohjaus, joka rikkoi alkuperäisen katin.
Olisiko ...
Kumpi on rikki katalysaattori vai lambda? Vikakoodi p0420 on syttynyt useita kertoja ja väli on noin 300km. Katalysaattori on tarvike katti joka on ollut käytössä noin 70tkm, autolla on ajettu 188tkm. Noin 110tkm kohdalla hajosi moottorinohjaus, joka rikkoi alkuperäisen katin.
Olisiko ...