Sisustan paneelit?
Kyseessä siis farmari ja takalokarit.
Jos takakontista puran sisustaa niin pitäisi päästä käsiksi lokareihin?
Mitä työkaluja yms. tarvitsen kun alan irroittamaan puskuria yms. ennen hiontaa?
Ajattelin perjantaina alkaa työstämään ja sitä ennen pitäisi hankkia kaikki tarvittavat ...
Haku löysi 4 tulosta
- 23 Kesä 2009 14:19
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
- Vastaukset: 23
- Luettu: 6711
- 22 Kesä 2009 13:48
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
- Vastaukset: 23
- Luettu: 6711
Re: Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
Kiitoksia kaikista kommenteista.
Himasta löytyy billteman metallikittiä jolla alunperinkin suunnittelin pahimpia kuoppia paikkalla. Pitääkö noi lokarit tosiaan irroittaa, kun alkaa paikkailemaan? Se menee amatööriltä vähän hankalaksi :/
Aattelin jos ois vaan hionu niin syvälle että pelti näkyy ja ...
Himasta löytyy billteman metallikittiä jolla alunperinkin suunnittelin pahimpia kuoppia paikkalla. Pitääkö noi lokarit tosiaan irroittaa, kun alkaa paikkailemaan? Se menee amatööriltä vähän hankalaksi :/
Aattelin jos ois vaan hionu niin syvälle että pelti näkyy ja ...
- 17 Kesä 2009 13:57
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
- Vastaukset: 23
- Luettu: 6711
Re: Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
Sen siitä saa kun lykää projektia. Toissakesänä olisi varmaan vielä menny hiomalla.
Pitänee alkaa etsimään uutta lokasuojaa
Kiitos vastauksista!
Pitänee alkaa etsimään uutta lokasuojaa
Kiitos vastauksista!
- 17 Kesä 2009 12:26
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
- Vastaukset: 23
- Luettu: 6711
Onkohan helma ruoste enää korjattavissa?
Moi,
-97 farmari mondeon lokarit yms. on päässeet ruostumaan pahemman kerran. Onkohan nämä enää korjattavissa? Varmaan pitää hioo kaikki ruosteet pois, mutta pitää täyttää jollain massalla, kun "kuopat" alkaa olemaan aika isoja?
http://img196.imageshack.us/img196/3848/ruoste1.jpg
http://img193 ...
-97 farmari mondeon lokarit yms. on päässeet ruostumaan pahemman kerran. Onkohan nämä enää korjattavissa? Varmaan pitää hioo kaikki ruosteet pois, mutta pitää täyttää jollain massalla, kun "kuopat" alkaa olemaan aika isoja?
http://img196.imageshack.us/img196/3848/ruoste1.jpg
http://img193 ...