Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja rsfordson
17 Loka 2010 00:07
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: vaihteiston huono toiminta
Vastaukset: 13
Luettu: 2158

Re: vaihteiston huono toiminta

Lähteekö vaihteet normaalia herkemmin pois päältä, ajattelin olisko sieltä vaihteiston vasemmasta etuyläkulmasta löystyny se pieni kuusiokoloruuvi. On siinä vaihteensiirtotangolla kyllä jousikin, mutta en nyt tarkkaan muista liittykö se tohon kepin asentoon, muistelen että ei. :oops:
Kirjoittaja rsfordson
07 Maalis 2010 23:31
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: 1,6 CVH, mikä hajosi?
Vastaukset: 1
Luettu: 396

1,6 CVH, mikä hajosi?

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on öljyt lisääntyny ittestään, eli siis pakkasnesteet menny öljypohjaan. Nesteiden piti ainakin olla kunnolliset ja ajelinkin kovien pakkasten jälkeen ja toimi normaalisti. Enää ei pienintäkään lupausta käymiseen lähtemisestä, että mikähän siihen tollain tuli?? :shock ...