Haku löysi 2 tulosta
- 17 Loka 2010 00:07
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: vaihteiston huono toiminta
- Vastaukset: 13
- Luettu: 2158
Re: vaihteiston huono toiminta
Lähteekö vaihteet normaalia herkemmin pois päältä, ajattelin olisko sieltä vaihteiston vasemmasta etuyläkulmasta löystyny se pieni kuusiokoloruuvi. On siinä vaihteensiirtotangolla kyllä jousikin, mutta en nyt tarkkaan muista liittykö se tohon kepin asentoon, muistelen että ei. 
- 07 Maalis 2010 23:31
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 1,6 CVH, mikä hajosi?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 396
1,6 CVH, mikä hajosi?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun on öljyt lisääntyny ittestään, eli siis pakkasnesteet menny öljypohjaan. Nesteiden piti ainakin olla kunnolliset ja ajelinkin kovien pakkasten jälkeen ja toimi normaalisti. Enää ei pienintäkään lupausta käymiseen lähtemisestä, että mikähän siihen tollain tuli?? :shock ...