Ford-Club Finland Association ry

Tarkoitus ja toiminta lyhyesti

Ford-Club Finland Association on yhdistyksen virallinen nimi mutta käytämme myös epävirallista nimeä Ford-Club Finland. Yhdistys on Ford-merkkisistä ajoneuvoista kiinnostuneiden, ajoneuvojen omistajien, rakentelijoiden ja harrastajien yhdyssiteenä. Yhdistyksen tarkoituksena on rohkaista jäseniään vaalimaan hallinnassaan olevien Ford-merkkisten autojen kuntoa ja omaehtoisesti lisäämään tietojaan eri korimallien ja moottorityyppien välisistä eroista, historiasta ja rakenteista. Yhdistys kannustaa ja ohjaa omatoimiseen toimintaan Ford-ajoneuvojen parissa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys tukee jäsentensä välistä kanssakäymistä ylläpitämällä internetsivuja ja keskustelupalstaa sekä luomalla yhteyksiä samanhenkisiin yhteisöihin Suomessa ja ulkomailla. Yhdistys organisoi ja toimeen panee alaan liittyviä näyttelyitä ja osallistuu alan näyttelyihin Suomessa ja ulkomailla.

Ford Clubilla on myös oma irc keskustelu kanava #fordclub. Keskustelemaan irc:n pääset kotisivuiltamme chat kohdasta.
Tule sinäkin mukaan ja rekisteröidy!

Tällä hetkellä yhdistyksen jäseneksi pääsee liittymään ja muutenkin jäsenasiat on helpoin hoitaa sähköpostilla: jasenasiat@fordclub.fi