sierraan madallusta

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
escort88
Viestit: 32
Liittynyt: 04 Helmi 2005 21:09
Paikkakunta: Punkaharju

sierraan madallusta

Viesti Kirjoittaja escort88 »

ois tarvetta saada sierraan -60mm madallusjouset ja sitten lyhyemmät iskarit jotka sopii noitten kanssa.mistäköhän noita mahtaisi saada??
Mikä tehoissa hävitään se ratilla korjataan
Avatar
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Melkein jokainen tuning liike edustaa jotkakin madallusjousi/iskari valmistajaa. ei muuta kuin lähettelee maileja joka tuningliikkeelle niin kyllä ne tarjoaa sulle..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

En niin tuningliikkeestä tiedä, mutta rallyrace myy ainakin alustasarjoja, googlella varmasti löytyy lisää..
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

-60mm :shock: Jopa meinaat kunnolla tontittaa...
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

TeRoK kirjoitti:-60mm :shock: Jopa meinaat kunnolla tontittaa...
Tuohan alkaa olla sellainen sopiva.. :wink:
GeeTee-
Viestit: 1412
Liittynyt: 03 Kesä 2006 02:41

Viesti Kirjoittaja GeeTee- »

Joo kyllä sierrassa sen verran varaa on 8)
jylpertiina
Viestit: 38
Liittynyt: 28 Kesä 2005 01:25

Re: sierraan madallusta

Viesti Kirjoittaja jylpertiina »

escort88 kirjoitti:ois tarvetta saada sierraan -60mm madallusjouset ja sitten lyhyemmät iskarit jotka sopii noitten kanssa.mistäköhän noita mahtaisi saada??
ite ostin weitec:in jouset kaverilta oli kuulemma ollu cossussa ja -40 no oli sitte vähä enemmän tota miinusta alkuperäset kuraläpät osuu maahan pienessäki mutkassa ja kanttareita on turha yrittää:D edestä joutu ottaa kaaret pois ja sisä loksua lämmittää et mahtu pyörii renkaat(195/60-15) meni pari vko niin iskarin yläpäät ja iskarit antautu XD et voin suositella..
escort88
Viestit: 32
Liittynyt: 04 Helmi 2005 21:09
Paikkakunta: Punkaharju

Viesti Kirjoittaja escort88 »

joo tarkotus oli laittaa sierra tonttiin :D weitec muistaakseni myi noita -60mm jousia yhteen aikaan mut ei näytä enää myyvän :?
Mikä tehoissa hävitään se ratilla korjataan
jesse1987
Viestit: 263
Liittynyt: 11 Touko 2005 18:29
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja jesse1987 »

Jaakko85 kirjoitti: Tuohan alkaa olla sellainen sopiva.. :wink:
joo jos madalletaan niin sit madalletaan oikeen kunnolla :wink:
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
escort88
Viestit: 32
Liittynyt: 04 Helmi 2005 21:09
Paikkakunta: Punkaharju

Viesti Kirjoittaja escort88 »

jos kerran nuo cossun jouset madaltaa enemmän kuin sen -40mm niin eikös periaatteessa vois semmoset laittaa? mutta meneekö ne hyvin sinne paikoilleen ja pysyykö ne siellä? :D
Mikä tehoissa hävitään se ratilla korjataan
Sierra_Mies
Viestit: 22
Liittynyt: 05 Tammi 2006 14:27

Viesti Kirjoittaja Sierra_Mies »

Onkos kellään kokemusta noista weitecin alustasrjoista joita o tua campletoksessa myynnis vai olisko SPAX:it paremmat ??
jylpertiina
Viestit: 38
Liittynyt: 28 Kesä 2005 01:25

Viesti Kirjoittaja jylpertiina »

escort88 kirjoitti:jos kerran nuo cossun jouset madaltaa enemmän kuin sen -40mm niin eikös periaatteessa vois semmoset laittaa? mutta meneekö ne hyvin sinne paikoilleen ja pysyykö ne siellä? :D
voi ne laittaa siis puhun vain omistani joiden pitäisi olla cossuun tarkoitetut -40(tippui n.60mm) takaa joutuu ottaa kaikki pohjaan lyöntikumit pois sitte menee nippa nappa ilman tukivarren irroitusta. vanhan kanssa saa tapella jos ei vedä paloiksi. etupää menee heittämällä oli kumpi tahansa yläpää..

miinuksena weitec jousille että ei kestä kuormaa eli ei progressiiviset.. 1heppu taakse ja raapii kohtuuttomasti! koukun otin pois sillä takapää nousi siedettäväksi eli pienestä on kiinni
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

jylpertiina kirjoitti:
miinuksena weitec jousille että ei kestä kuormaa eli ei progressiiviset.. 1heppu taakse ja raapii kohtuuttomasti! koukun otin pois sillä takapää nousi siedettäväksi eli pienestä on kiinni


Nehän on ihan täyttä pa*kaa jos asia on oikeasti noin?
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

koukku pois ja perä nousi?

koukku painaa noin 10-15kg joten eipä ole hääppöset jouset :?
Focus 1.0 edition a6 2017
jylpertiina
Viestit: 38
Liittynyt: 28 Kesä 2005 01:25

Viesti Kirjoittaja jylpertiina »

jaska74 kirjoitti:koukku pois ja perä nousi?

koukku painaa noin 10-15kg joten eipä ole hääppöset jouset :?
siis juuri tätä tarkoitin!:D miinus! mutta älkää ylireagoiko se nousi niin ettei raavi eli ei puhuta senteistä XD
rotta-riesa
Viestit: 73
Liittynyt: 22 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja rotta-riesa »

itte tein laikka alustan ja päästiin sopivaan korkeuteen :lol: aivan tontissas.. ei tartte mitään korisarjoja :D
Ford sierra 2,0
Ford mondeo 2,5 v6 ghia mondeo projekti
jate2
Viestit: 68
Liittynyt: 20 Helmi 2006 23:30

Viesti Kirjoittaja jate2 »

Halvimmillaan alustasarja maksaa alle euron.
Viimeksi ostin katkaisulaikkoja (125/0,8mm) 8.90e/10 kpl.
Niillä saa sitten "tontti-sarjan".
escort88
Viestit: 32
Liittynyt: 04 Helmi 2005 21:09
Paikkakunta: Punkaharju

Viesti Kirjoittaja escort88 »

joo ite tein nyt aluks laikkamadalluksen kunnes löydän sopivat jouset :D kyl se madaltu ku otti 3 kierrosta pois :lol:
Mikä tehoissa hävitään se ratilla korjataan
dedinsaid
Viestit: 61
Liittynyt: 04 Helmi 2005 11:17
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dedinsaid »

Varmasti hyvä ratkaisu.
Mondeo Mk1
[ex] '79 Taunus
[ex] 2.0ohc riasa, hirvee thyyning vehje
Vastaa Viestiin