Sivu 1/1

Sierra Escorttiin

Lähetetty: 05 Helmi 2005 15:56
Kirjoittaja JJ Tupa
Mulle olis tarjottu vaihdos Sierraan Mk5 porrasperä Escorttia 1.8i koneella. Kannattaako? Kokemuksia 1.8i 16v koneesta..

Lähetetty: 05 Helmi 2005 16:00
Kirjoittaja zak69
Makuasioita nää lähinnä on........ mut kyllä ainakin vakavasti harkitsisin :D
edit : eikä tosta koneesta mulla ainakaan oo pahaa sanottavaa, oikeilla öljyilläkin alko käymään kun uus :wink:

Lähetetty: 05 Helmi 2005 17:21
Kirjoittaja ZyaS
itse vaihtaisin ehdottomasti.. tai no riippuu vähän sierrasta onko sille mitään tehty jne..

Lähetetty: 05 Helmi 2005 17:33
Kirjoittaja JJ Tupa
ZyaS kirjoitti:itse vaihtaisin ehdottomasti.. tai no riippuu vähän sierrasta onko sille mitään tehty jne..
No eipä sille oo mitään erikoista tehty, lisätietoja nettiautosta.

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=222363

Lähetetty: 05 Helmi 2005 18:22
Kirjoittaja UnDone
Ihan miten tykkää... Jos takapotku tuntuu enemmän omalta niin sitten ei.. Jos etuvetoisuus ei ole este, niin kyllä kannattaa varmaan vaihtaa (riippuu tietysti vaihtoauton kunnosta)..
En ole kyllä kovin objektiivinen tässä asiassa kun itellä on just tommonen porrasperä Esco 1.8 koneella..... :)
Kone tuntuu ainakin omasta mielestä ihan hyvältä, vaikka kokemusta ei ole kuin puolen vuoden ajalta...

Lähetetty: 05 Helmi 2005 18:47
Kirjoittaja JJ Tupa
UnDone kirjoitti:Ihan miten tykkää... Jos takapotku tuntuu enemmän omalta niin sitten ei.. Jos etuvetoisuus ei ole este, niin kyllä kannattaa varmaan vaihtaa (riippuu tietysti vaihtoauton kunnosta)..
En ole kyllä kovin objektiivinen tässä asiassa kun itellä on just tommonen porrasperä Esco 1.8 koneella..... :)
Kone tuntuu ainakin omasta mielestä ihan hyvältä, vaikka kokemusta ei ole kuin puolen vuoden ajalta...
Onko sulla tavallinen 1.8i vai Zetec? Kyseessä ei nimittäin ole Zetec..

Lähetetty: 05 Helmi 2005 18:54
Kirjoittaja samiharju
Ekkereistä kannattaa tarkistella ruosteviat aika hyvin, samoin sulakepesän seutu onko sulaneita kohtia.. Koneista kai se venttiilihässäkkä on pahin eli joku systeemi pitää kaiketi uusia kun tuppaa jäämään nostimiin paine jos kylmänä sammuttaa -> jää venttiilit auki -> ei käynnisty. tähän ei sit auta notkeammat öljytkään.. vaihteisto kannattaa katsoa kanssa, lähinnä poskilaakerit eli heiluuko vetarit sisäpäistään.

Lähetetty: 06 Helmi 2005 13:30
Kirjoittaja Jaakko85
ite en varmaan vaihtais. :roll:

ei etuvetonen oo kovinkaan mukava.

Lähetetty: 07 Helmi 2005 07:29
Kirjoittaja UnDone
On mulla Zetec... Tuosta vanhemmasta koneesta ei siis ole mitään kommentoitavaa...

Lähetetty: 16 Maalis 2005 14:34
Kirjoittaja jype
ite en etuvetosiin kajoais.. vaesinkaan johonki eskorttiin

Lähetetty: 21 Maalis 2005 16:03
Kirjoittaja hardwick
jos jo omistaa tai aikkoo hankkia. ni katsokaas piruutta a pilarin pääl olevan lista al. mul oli ruostunu melkei läpi saakka a pilari jos en olis ikkuna vaihdo yhteydes huomannu. en sit tiedä jos oli vaan ihan auto kohtanen vika vai yleinenki.

Lähetetty: 21 Maalis 2005 19:49
Kirjoittaja lalli69
hardwick kirjoitti:jos jo omistaa tai aikkoo hankkia. ni katsokaas piruutta a pilarin pääl olevan lista al. mul oli ruostunu melkei läpi saakka a pilari jos en olis ikkuna vaihdo yhteydes huomannu. en sit tiedä jos oli vaan ihan auto kohtanen vika vai yleinenki.
Samaan kohtaan oli korroosio iskeny mun ex- 97 escortis

Lähetetty: 22 Maalis 2005 17:54
Kirjoittaja overboost
JJ Tupa kirjoitti: Onko sulla tavallinen 1.8i vai Zetec? Kyseessä ei nimittäin ole Zetec..
Kyllä kaikki 1.8i:t on etuveto escorteissa 16v zetecejä. Alkuaikoina nimitys oli zeta.
Edit: 1.8i :wink:

Lähetetty: 22 Maalis 2005 18:01
Kirjoittaja lalli69
overboost kirjoitti: Kyllä kaikki 1.8:t on etuveto escorteissa 16v zetecejä. Alkuaikoina nimitys oli zeta.
Paitti riisselit :lol:

Lähetetty: 22 Maalis 2005 23:02
Kirjoittaja raato
Ei kai se huono ol...jos ei kylmän kalinaa pelkää :mrgreen:

Lähetetty: 25 Maalis 2005 00:21
Kirjoittaja Monteonisti
Joo, on zetekki, siis jos pensavehje! Ihan hyvä kone!