Pohja ja kynnykset

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Avatar
Motorpsycho
Viestit: 92
Liittynyt: 03 Kesä 2006 16:14
Paikkakunta: Kuopio

Pohja ja kynnykset

Viesti Kirjoittaja Motorpsycho »

Kannattaako kynnyskoteloihin ovien alapuolellle vetää massa niin,että se tulee siihen alareunaan näkyviin?? entä auttaako se?
Ford Taunus 1,6 GX -82
Ford Taunus 17M -65
Ford Escort 1,4 CL -87 + Spl Dynamics S-2604, DIG-1450,
DPC-1000, XTR 250D4, 2x TD-502, DLS Reference R5A, Pioneer DEH-4200SD
Avatar
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Volmari »

kivet osuu aika lahjakkaasti siihen helmaan, eikä siinä mitään menetä jos vaikka läästit koko helman massaan. hinkkaat vain ehkä jo olemassa olevat ruoste täplät pois ja ruosteenestomaalia päälle. sitten vasta massaa..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Ei siitä mun mielestä mitään iloa ole. Tuhon huomaa vaan yleensä myöhemmin, kun sentin (kuvannollisesti) massakerros peittää peltiä ja kosteus muhii alla.

Jos kiveniskut on päässeet tekemään tuhojaan, niin on hionta ja maalaus kunnon maaleilla ammattimiehen tekemänä paras vaihtoehto. Sen jälkeen asennat roiskeläpät ainakin eteen ja tarkkailet maalitilannetta tasaisin väliajoin.

Ja jos helmakotelot ovat vielä hyvässä kunnossa muutenkin niin samalla vaivalla ruiskuttaa kotelosuojat sinnekkin..
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

On olemassa päällemaalattavaa massaa ja sillä voi huoletta käsitellä helman oveen asti ja sitten maali päälle jos massan väri koivertaa. 8)
Vastaa Viestiin