Sivu 2/2
Lähetetty: 23 Syys 2006 13:47
Kirjoittaja jvmh
Kummassa päästään parempaan loppu tulokseen, laittamalla 2.0 ohc:hen 1.6 kansi, 260 asteisella nokalla, 40mm tuplilla vai lasketulla is sierran kannella, 260 asteisella nokalla ja 40mm tuplilla, kuin paljon tehoa noilla voisi saada?
Minkälainen homma olis laittaa is:n kanteen kaasarit? ja missä hinnoissa nämä is:n kannet pyörii?
Lähetetty: 23 Syys 2006 13:57
Kirjoittaja caddy
jvmh kirjoitti:
Minkälainen homma olis laittaa is:n kanteen kaasarit? ja missä hinnoissa nämä is:n kannet pyörii?
eiköhän tuo kaasarikin mene siihen heittämällä kiinni... tosin is kannessa on ruiskuille ne vekit jokaisen imunkanavan yläreunassa, mutta luulisin että käy muuttamatta
Lähetetty: 23 Syys 2006 20:18
Kirjoittaja Bootsi
caddy kirjoitti:
eiköhän tuo kaasarikin mene siihen heittämällä kiinni... tosin is kannessa on ruiskuille ne vekit jokaisen imunkanavan yläreunassa, mutta luulisin että käy muuttamatta
Tiivisteen kans tarkkana.. ei jää hirveesti sitä vastin pintaa niiden ruiskunkolojen takia.
Re: 1.6Ohcn kansi 2.0 Ohc:hen
Lähetetty: 30 Joulu 2017 14:51
Kirjoittaja Hekaa82
Terve onko kellään tietoo mikä nokka on kyseessä jos nokassa on merkintä H16
Re: 1.6Ohcn kansi 2.0 Ohc:hen
Lähetetty: 01 Tammi 2018 23:29
Kirjoittaja TaneRock
Re: 1.6Ohcn kansi 2.0 Ohc:hen
Lähetetty: 22 Marras 2018 00:17
Kirjoittaja sierraman
morjens.onko kellekkään tullut vastaan semmoista ohc 2.0l kantta jossa ei ole ollenkaan öljyn voiteluputkea vaan peltinen yhtenäinen kouru nokka pukeissa 6mm pulteilla kiinni
uteliaisuuttaan kyselen kun ei tietoa löytynyt oikein mistään.