Sivu 2/2

Lähetetty: 23 Syys 2006 13:47
Kirjoittaja jvmh
Kummassa päästään parempaan loppu tulokseen, laittamalla 2.0 ohc:hen 1.6 kansi, 260 asteisella nokalla, 40mm tuplilla vai lasketulla is sierran kannella, 260 asteisella nokalla ja 40mm tuplilla, kuin paljon tehoa noilla voisi saada?

Minkälainen homma olis laittaa is:n kanteen kaasarit? ja missä hinnoissa nämä is:n kannet pyörii?

Lähetetty: 23 Syys 2006 13:57
Kirjoittaja caddy
jvmh kirjoitti:
Minkälainen homma olis laittaa is:n kanteen kaasarit? ja missä hinnoissa nämä is:n kannet pyörii?
eiköhän tuo kaasarikin mene siihen heittämällä kiinni... tosin is kannessa on ruiskuille ne vekit jokaisen imunkanavan yläreunassa, mutta luulisin että käy muuttamatta

Lähetetty: 23 Syys 2006 20:18
Kirjoittaja Bootsi
caddy kirjoitti: eiköhän tuo kaasarikin mene siihen heittämällä kiinni... tosin is kannessa on ruiskuille ne vekit jokaisen imunkanavan yläreunassa, mutta luulisin että käy muuttamatta

Tiivisteen kans tarkkana.. ei jää hirveesti sitä vastin pintaa niiden ruiskunkolojen takia.

Re: 1.6Ohcn kansi 2.0 Ohc:hen

Lähetetty: 30 Joulu 2017 14:51
Kirjoittaja Hekaa82
Terve onko kellään tietoo mikä nokka on kyseessä jos nokassa on merkintä H16

Re: 1.6Ohcn kansi 2.0 Ohc:hen

Lähetetty: 01 Tammi 2018 23:29
Kirjoittaja TaneRock
Veikkaisin 1.6:sen nokkazebaa?? Nokan perusympyrän ja nokan korkeudella sais paremmin selville jos vakio akseli, ellei ole hiottu?. Aikaa kulunu siitä ku oharien kans touhunu :( :( :roll: :roll:

Re: 1.6Ohcn kansi 2.0 Ohc:hen

Lähetetty: 22 Marras 2018 00:17
Kirjoittaja sierraman
morjens.onko kellekkään tullut vastaan semmoista ohc 2.0l kantta jossa ei ole ollenkaan öljyn voiteluputkea vaan peltinen yhtenäinen kouru nokka pukeissa 6mm pulteilla kiinni :?: uteliaisuuttaan kyselen kun ei tietoa löytynyt oikein mistään.