Sivu 1/1

Vaihteista ja kiinnityksestä

Lähetetty: 27 Maalis 2005 13:51
Kirjoittaja Sierrain
Elikkäs olisi tarkoitus heivata 4v paino-pakilla oleva lodju & 1.6l koneen ala-kerta, poijjes ja tilalle pultata 5v laatikko & 2.0l:n ala-kerta.

Kysynkin että onko vaihteistoissa samat kiinnitykset / kardaani. Ex-kone on ollut norm.1,6L ohc kaasarilla ja sen perä tietysti on siellä takana paikoillaan. Uutena koneena 2.0l ja siinä kiinni oleva 5v lodju, joten meneekö suoraan vanhan koneen / vaihteiston paikalle samoihin kiinnikkeisiin? :roll: :roll: :roll:

Lähetetty: 28 Maalis 2005 15:54
Kirjoittaja Eemeli
Jos tuosta nimimerkistä oikein päättelin kyseessä on Sierra??

Jos autossa on tällähetkellä paikoillaan ns. Sierran iso 4 vaihteinen(huomaa ehkä helpoiten vahdekepin kiinnityksestä laatikkoon, on kolmella pultilla kiinni):
sillon ei muuta kuin heivaat sen 2.0 motin ja sen 5v loodan paikalleen
kardaani kyl passaa. Laatikon kiinnitys rautaa en muista onko sama?

Jos siellä on ns. pikku nelivahteinen: pitää vahtaa myöskin kardaani ja laatikon kiinnitys rauta.

Moottori passaa suoraan.
Perään kyllä sopivat molemmat kardaanit joten pahimmassa tapauksessakaan ei tarvitse vaihtaa kuin kardaani ja lootan kiinnitys.

Lähetetty: 28 Maalis 2005 17:12
Kirjoittaja lalli69
...ja ehkä kytkin + vauhtipyörä....

Lähetetty: 28 Maalis 2005 20:49
Kirjoittaja Eemeli
lalli69 kirjoitti:...ja ehkä kytkin + vauhtipyörä....
jos on laittamassa suoraan 2.0 mottia ja siinä 2000cc koneessa olluttakin 5v askia niin silloinhan se kytkin on jo valmiiksi oikea.

Lähetetty: 28 Maalis 2005 21:07
Kirjoittaja Sierrain
aika tarkaavaisesti luettu....

Kiitos tiedosta, nyt ei puutu kun ko. osat..