joo eli auto on escort rs turbo s2.
ongelma on että, kun paineet on alle 0,eli ei ahda vielä, niin kone käy ihan laihalla. Mutta sitten kun paineet nousee yli nollan niin seosmittari hyppää ihan normaaliin lukemaan.
-tulpat on vaihdettu uusiin ja kaikki saa kipinää
-epäilyn alaisena ollut imusarjan ilmavuoto,mutta niistä ilmavuodoista jo kaksi korjattu,eikä tuntunut mitään apua olevan
-sylintereissä paineet kohdallaan
-kaikki letkut tuntuu olevan ehjiä
-liittimet tarkastettu
Joten mitä vielä tehtävissä? alkaa pikkuhiljaa kyrsimään ton escortin kanssa
escort rs turbon käynti ongelmat
escort rs turbon käynti ongelmat
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
Re: escort rs turbon käynti ongelmat
Hei, tuttu fiilis!janner88 kirjoitti: Joten mitä vielä tehtävissä? alkaa pikkuhiljaa kyrsimään ton escortin kanssa
Onko dumppia, jos se olis auki alipaineella?
käynti
nyt löyty ongelma!
tai oikeastaan en tiedä mikä näistä, mutta rupesi kuitenkin pelaamaan.
-ahtoputket revin pois ja laitoin takaisin kiinni
-ahtoilmalämpöanturin putsasin(siinä kaasuläpän lähellä)
-virranjakajan päästä otin tulpanjohdot pois ja putsasin
-kaikkia letkuja kiristelin(varsinkin ne jotka olivat yhteydessä imusarjaan)
-ilmamäärämittarin kotelossa oli pieni vuoto,jonka korjasin
-johtoja heiluttelin "tietokoneiden" päästä
tai oikeastaan en tiedä mikä näistä, mutta rupesi kuitenkin pelaamaan.
-ahtoputket revin pois ja laitoin takaisin kiinni
-ahtoilmalämpöanturin putsasin(siinä kaasuläpän lähellä)
-virranjakajan päästä otin tulpanjohdot pois ja putsasin
-kaikkia letkuja kiristelin(varsinkin ne jotka olivat yhteydessä imusarjaan)
-ilmamäärämittarin kotelossa oli pieni vuoto,jonka korjasin
-johtoja heiluttelin "tietokoneiden" päästä
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm