Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Arska kirjoitti:Tarkasta rattilukon hammastus, että onko se molemmissa samalla tavalla, sisä- tai ulkokehällä.
Niin kyllähän se selviää kun saan ratin käteen niin kokeilen sitä paikoilleen. mutta odotin tietoa jos joku osaa sanoa suoraan niin ei tarvitse epäillä ratti kauppoja.
No joo, mitä olen ratteja irroitellut, niin olleet mutterilla kiinni, eli vois hioa tarvittaessa vähän vanhoja pooreja pois, hitsata hylsy tilalle ja tehdä siihen tarpeeksi pooreja jos mutteri ei yksin pidä? Ehkä jokin "lukkotappivirityskin" voi auttaa?
Monteonisti kirjoitti:No joo, mitä olen ratteja irroitellut, niin olleet mutterilla kiinni, eli vois hioa tarvittaessa vähän vanhoja pooreja pois, hitsata hylsy tilalle ja tehdä siihen tarpeeksi pooreja jos mutteri ei yksin pidä? Ehkä jokin "lukkotappivirityskin" voi auttaa?
heh lukkotappiviritys porata reikä rattiakseliin ja rattiin sitten vain puutappi reikään niin johan tulee hyvä
Monteonisti kirjoitti:Rattilukon hammastus, ei kait se vaikuta mitenkään?
No siinä keskiössä on pykälät mihin lukon metallitappi ottaa kiinni ja lukitsee ruorin, sen verran se vaikuttaa että huono on mennä leimaamaan jos ei lukko toimi. Ainakin 88 scorpion ja mk3 escortin ratit vaihtuu keskenään, en sitten tiedä muuttuuko tuo systeemi scorpioissa samalla tavalla kuin sierroissa kun mennään noihin uudempiin.