scorpio tubotuksessa ongelma????

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Tunu
Viestit: 7
Liittynyt: 23 Joulu 2005 17:18

scorpio tubotuksessa ongelma????

Viesti Kirjoittaja Tunu »

missä vika kun alkaa kiihdyttämään ja ahto alkaa nousee loppuu veto?pinta kaasulla kiihtyy hyvin ja toimii mutta kun lisää kaasua niin veto häviää ja kun löysää kaasua ni taas mennään. esim paljonko pitäis sytkäennakon olla ja jne.....
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

lapazu kirjoitti:Soppa loppuu kesken?
Just tolta kuulostaa.
Kaasari vai ruisku?
enjoi
Viestit: 21
Liittynyt: 04 Touko 2006 12:25
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja enjoi »

annan äänen sille sopan loppumiselle, ei varmaan kauheesti kannata testailla sitä täys kaasua josse liian vähän soppaa saa, viel poikii kiinni kone :)
-Sierra 2.0i Dohc -93 (ROJEKTI)
-Fiat uno Turbo i.e -88
-Suzuki Bandit -01
voicecoil
Viestit: 306
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:40
Paikkakunta: pieksämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja voicecoil »

kannattaa kertoa ihan aluks kokoonpano millä ajat,helpottaa pirusti auttamaan.
irc voicecoil
Tunu
Viestit: 7
Liittynyt: 23 Joulu 2005 17:18

Viesti Kirjoittaja Tunu »

2.0i turbo on carretin t03. ahot nostettu näin aluksi 0.6
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Jos vakioruutalla, niin keitto loppuu kesken. Lisäsuutinta ja kertovaa paineensäädintä, vähintään.
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

lisäsuutin mielellään toimimaan painekytkimellä,niin toimii pienillä kierroksillakin silloin ku ei oo ahtoa,muuten saa liikaa ja käy huonosti.
säädettävää bensanpaineen säädintäkään ei silloin tarvi noin pienillä ahdoilla.

lisäsuutin vois olla tuotoltaa vähä isompi ku ne koneen omat suuttimet on.
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

Säädettävä ruiskuboksi on jotakuinkin ainoa kunnolla toimiva vaihtoehto.
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

JesseT kirjoitti:Säädettävä ruiskuboksi on jotakuinkin ainoa kunnolla toimiva vaihtoehto.
tämä on ihan totta,nää muut on kikkailuja,joilla ei pääse parhaaseen lopputulokseen joka kierrosalueella,mutta alkuu pienillä paineilla pääsee ja toimiikin jollain lailla.itellä oli alkuun tuommonen lisäsuutin ja kyl se suht.hyvin pelas 0,6 ahdoilla.
isommilla sit oli megaruutta,ku ei oikeen enään toi kahdenkaan lisäsuuttimen hässäkkä hyvin toiminu joka alueella.
Vastaa Viestiin