Ford Sierra -88 tyyppivikoja

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Weak

Ford Sierra -88 tyyppivikoja

Viesti Kirjoittaja Weak »

Olen uusi foorumilla, joten en tiedä käytäntöjä jne. ja lisäksi minulla on nyt kiire :) , joten antakaa anteeksi kaikki mokat. Tämän threadin voi siirtää muualle, jos se nyt on väärällä osiolla.

Elikkä, olen mahdollisesti ostamassa Ford Sierra -88 :n. Autolla on ajettu noin 250tkm, se on manuaalivaihteinen, 1.6l bensakone ja neliovinen malli.

Olisi kiva tietää tyyppivikoja jne. , mitä voisi katsoa, kysellä ja valmistautua autoa ostaessa. Kiitokset kaikille vastanneille!!
kylmä
Viestit: 55
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:20
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja kylmä »

Tuolla aika kattava threadi aiheesta http://www.ford-club.net/keskustelu/viewtopic.php?t=798
tursas
Viestit: 4014
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ford Sierra -88 tyyppivikoja

Viesti Kirjoittaja tursas »

Weak kirjoitti:Olen uusi foorumilla, joten en tiedä käytäntöjä jne. ja lisäksi minulla on nyt kiire :) , joten antakaa anteeksi kaikki mokat. Tämän threadin voi siirtää muualle, jos se nyt on väärällä osiolla.

Elikkä, olen mahdollisesti ostamassa Ford Sierra -88 :n. Autolla on ajettu noin 250tkm, se on manuaalivaihteinen, 1.6l bensakone ja neliovinen malli.

Olisi kiva tietää tyyppivikoja jne. , mitä voisi katsoa, kysellä ja valmistautua autoa ostaessa. Kiitokset kaikille vastanneille!!
Mites kävi, tulikos Weakistä onnellinen Sierran omistaja ? :wink:
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Vastaa Viestiin