Allekirjoituksen kulkine tehdaseberillä.
Auton valikoista ajastimella eberi käy ja kukkuu kuten kuuluukin, mutta autopluginilla käytettynä tämä väittää 10min kuluttua että akku on loppu ja laite sammuu. Yleismittari tosin todistaa tämän väitteen vääräksi. Onko muilla autopluginin käyttäjillä samoja ongelmia?
Vaikka lataan akun täyteen laturilla, se ei vaikuta asiaan.
Ps. Pitäskö akku ladata suoraan navoista vai plussasta ja rungosta akun valvonnan takia vai mikä olisi paras systeemi?
Eberi + autoplugin haasteet
Eberi + autoplugin haasteet
Focus 1.0 edition a6 2017
Re: Eberi + autoplugin haasteet
Akkulaturi pitäisi käsittääkseni kytkeä akun plussan ja rungon maadoituksen välille.
Autopluginistä ei kokemusta, mutta saako siinä asetuksista säädettyä volttirajaa alemmaksi? Mistähän se lukee voltit, ottaako johdosta vai ECUlta tms.? Mikä malli autoplugin?
Autopluginistä ei kokemusta, mutta saako siinä asetuksista säädettyä volttirajaa alemmaksi? Mistähän se lukee voltit, ottaako johdosta vai ECUlta tms.? Mikä malli autoplugin?
Ford Mondeo MK4, 2008, 1.8 TDCi (92 kW)
EX: Ford Mondeo MK3, 2001, 1.8 (81 kW)
EX: Ford Mondeo MK3, 2001, 1.8 (81 kW)
Re: Eberi + autoplugin haasteet
Malli on autoplugin terminal dx, ja suoraan obd pistokkeessa kiinni
Focus 1.0 edition a6 2017
Re: Eberi + autoplugin haasteet
Nyt menee mielenkiintoiseksi. 10A laturi kiinni akussa, ja silti tuo valittaa vartin jälkeen että akku lopussa.
Taidan heittää kuikkaa koko vehkeellä ja tyytyä mittariston ajastimeen
Taidan heittää kuikkaa koko vehkeellä ja tyytyä mittariston ajastimeen
Focus 1.0 edition a6 2017