Onko Scorppioissa matoja? (uudemmissa)

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
korppi-joni
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Huhti 2006 17:14

Onko Scorppioissa matoja? (uudemmissa)

Viesti Kirjoittaja korppi-joni »

Minkälaisia tyyppivikoja uuskoppasissa Scorpioissa onpi? kuuluuko esim. virtalukkoviat ja tyhjäkäynti humpailut niihin...? (2.0 16v -96)
Cheri
Viestit: 96
Liittynyt: 08 Maalis 2006 23:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Cheri »

Scorpio 2.9 Efi Aut -94 STW
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2517
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Tuossa ei mainita onko vanha vai uus korisia vai onko viossa eroja?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
korppi-joni
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Huhti 2006 17:14

Viesti Kirjoittaja korppi-joni »

Juu, tuo hesarin sivu taitaa käsitellä enempi vanhempaa kalustoa,ne samat viat ollu jo monta vuotta,saisivatten välillä päivitellä tietojaan...niin ku tässä vähän uuskoppasta Korppijoo oon katellu se kun tuntuisi käteen käypäselle...entisenä Ford miehenä.Tässä semmosta parilitrasta -96 farkkua oon käyny kokeilemassa, hiljanen ja hyvä ajella mut tyhjäkäynti humpaa,airbag valo vilkkuu,virtalukko takertelee,että onko nämä vikoja vai ominaisuuksia ja tulisko laitto kuntoon kuinka kalliiksi. :?:
zak69
Viestit: 175
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:09
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja zak69 »

korppi-joni kirjoitti:Juu, tuo hesarin sivu taitaa käsitellä enempi vanhempaa kalustoa,ne samat viat ollu jo monta vuotta,saisivatten välillä päivitellä tietojaan...niin ku tässä vähän uuskoppasta Korppijoo oon katellu se kun tuntuisi käteen käypäselle...entisenä Ford miehenä.Tässä semmosta parilitrasta -96 farkkua oon käyny kokeilemassa, hiljanen ja hyvä ajella mut tyhjäkäynti humpaa,airbag valo vilkkuu,virtalukko takertelee,että onko nämä vikoja vai ominaisuuksia ja tulisko laitto kuntoon kuinka kalliiksi. :?:
Hirveesti en scorppareista tiedä mutta aika tyypillisiltä nuo kuulostaa. Mutta ei välttämättä kalliita/pahoja laittaa, tyhjäkäyntimoottorin putsausta ja maffin, airbagin merkkivalokin saattaa korjata liitintä räpläämällä kuskin penkin alta (ainakin mondeoissa löytyy sieltä). Viisaammat tietää varmaan paremmin.
1.8 Mondeo Ghia Stw -03
E34 520IA -89/90
Vastaa Viestiin