Mystiset reijät konehuoneessa?

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Nsa
Viestit: 81
Liittynyt: 11 Huhti 2005 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Mystiset reijät konehuoneessa?

Viesti Kirjoittaja Nsa »

Ollaan pistelty projektiautoa kunnolla osiin ja nyt on konehuoneen hiominen käynnissä. Kohta pitäisi pakkaa auto trailerille ja viedä hitsattavaksi (on niin knapsu talli ettei uskalla hitsaa). Kysymys kuuluu, että miksi ihmeessä konehuoneessa on lokasuojat täynnä reikiä? Katellu nyt monen monta sierrakuvaa ja kaikissa on umpimähkään piikitelty reikiä? Kiertäänkö noista ilma vai mikä idea? Voiko hitsaa umpeen kun olis tarkoitus konehuoneen pesemistä/ruostumattomuutta(niin vissiin) parantaa.
Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä

Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Onko ne niinkuin ruuvinreikiä?
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Kinsky
Viestit: 33
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kinsky »

Eiköhän se johdu siittä, esim: Englannissa. Konehuoneen osat kiinnitetään vastakkaiselle puolelle kuin esim: muihin eurooppaan tulleissa Sierroissa. (ohjaus oikealla)
Avatar
Kessi
Viestit: 692
Liittynyt: 05 Helmi 2005 09:07
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kessi »

Kinsky kirjoitti:Eiköhän se johdu siittä, esim: Englannissa. Konehuoneen osat kiinnitetään vastakkaiselle puolelle kuin esim: muihin eurooppaan tulleissa Sierroissa. (ohjaus oikealla)
Eli tuon perusteella uskaltaa hitsata huoletta umpeen... Tosin eivät omaan silmääni kyllä "valmiilta" ruuvinreijiltä näytä.. Tiedä sitten :? ...
...Kyl se siihen sopii!!...
Ford Probe 2.2GT
http://www.nyrkkipaja.1g.fi
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Mulla on escortissa melko paljon lokasuojissa sen takia reikiä kun niihin tulee niitä muovisia johdonpidikkeitä kiinni niihin reikiin.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Nsa
Viestit: 81
Liittynyt: 11 Huhti 2005 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nsa »

Lainaan härskisti Sami Harjun kuvaa (kiitos etukäteen ;) ), missä näkyy niitä reikiä.

Kuva

No meikäläinen rätkii umpeen ylimääräset. Kai ne jotain optioita on. Onpahan vaan vähä härön näköset kun reikiä täys... :roll:
Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä

Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
Vastaa Viestiin