Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
viirut
Viestit: 89 Liittynyt: 18 Marras 2005 21:12
Paikkakunta: pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja viirut » 13 Maalis 2006 13:05
mikä avuksi? olen ostanut jo vihreät huippuhyvät kumit, mutta kun ei pysy niin ei pysy. kumit 2.5e/kpl. auto sierra 1.6l ohc
jype
Viestit: 247 Liittynyt: 10 Maalis 2005 22:12
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja jype » 13 Maalis 2006 13:11
se on ominaisuus ohc koneissa..
tuning sucks
janzamar
Viestit: 2668 Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo
Viesti
Kirjoittaja janzamar » 13 Maalis 2006 13:16
Loctiteä on jotkut käyttäneet,ruuvilukitetta tai pikaliimaa jne..
en oo ite ehtinyt kokeilemaan vielä,toisen käden tietoa olis että auttaa?
ei sieltä mitään junia t...
Jaakko85
Viestit: 1772 Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16
Viesti
Kirjoittaja Jaakko85 » 13 Maalis 2006 13:34
Outoa, jopa tarvikkeet pysyvät paikallaan.. Onhan ne kumit varmasti mennyt pohjaan asti?
racing
Viestit: 27 Liittynyt: 01 Touko 2005 16:42
Paikkakunta: Tikkakoski/Kuikka
Viesti
Kirjoittaja racing » 13 Maalis 2006 16:42
pistä cvh koneen kumit ne ei varmaa lähe irti kun tulevat jousen alle
voicecoil
Viestit: 306 Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:40
Paikkakunta: pieksämäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja voicecoil » 13 Maalis 2006 17:30
racing kirjoitti: pistä cvh koneen kumit ne ei varmaa lähe irti kun tulevat jousen alle
mut muista asentaessa tutkia että kumi painuu varmasti poyhjaan jos meinaat asentaa cvh:n kumit.itellä oli hieman venttiiliongelmia kun oli venajousi 2 milliä liian lytyssä kun ei kumi paininu pohjaan..
irc voicecoil
s.o.h.c
Viestit: 481 Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua
Viesti
Kirjoittaja s.o.h.c » 13 Maalis 2006 18:44
Jaakko85 kirjoitti: Outoa, jopa tarvikkeet pysyvät paikallaan.. Onhan ne kumit varmasti mennyt pohjaan asti?
Eipä ole mullakaan koskaa kumit irti lähteneet. Joskus noita kumeja saa repiä tosissaan irti kun niitä vaihtaa.
Noita "vihreitä" olen pääasiassa käyttänyt.
frodisti
Viestit: 5 Liittynyt: 15 Maalis 2006 11:57
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja frodisti » 15 Maalis 2006 12:25
ota mitat ylös kumeista ja käy ostaan rikalliset ohjarin kumit! niin tein ite, ku turbotin ekkerin (mk1 ohct) ei tahtonu pysyy oikein paikallaan.
viirut
Viestit: 89 Liittynyt: 18 Marras 2005 21:12
Paikkakunta: pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja viirut » 15 Maalis 2006 15:01
laitoin laakerit ja männänrenkaat ja uuden nokka-akselin toissa kesänä. siitä asti ei ole ohjurin kumit pysyneet paikalla. tilasin jo cvh kumit. eiköhän se siitä. aika v-homma vaihtaa vaan ne kansi paikalla..
jype
Viestit: 247 Liittynyt: 10 Maalis 2005 22:12
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja jype » 15 Maalis 2006 16:21
viirut kirjoitti: laitoin laakerit ja männänrenkaat ja uuden nokka-akselin toissa kesänä. siitä asti ei ole ohjurin kumit pysyneet paikalla. tilasin jo cvh kumit. eiköhän se siitä. aika v-homma vaihtaa vaan ne kansi paikalla..
heleppo homma jos on kompura käytössä
tuning sucks
henu
Viestit: 676 Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja henu » 15 Maalis 2006 17:02
viirut kirjoitti: mikä avuksi? olen ostanut jo vihreät huippuhyvät kumit, mutta kun ei pysy niin ei pysy. kumit 2.5e/kpl. auto sierra 1.6l ohc
oiskohan ohjurit niin väljät et vena pääsee "heilutelemaan" kumeja niin paljon et nousevat pois, itselläni ainakii epäilen ku sama ongelma
viirut
Viestit: 89 Liittynyt: 18 Marras 2005 21:12
Paikkakunta: pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja viirut » 15 Maalis 2006 17:47
niin minäkin olen ajatellut..
Jonttu|
Viestit: 14 Liittynyt: 26 Maalis 2006 14:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jonttu| » 26 Maalis 2006 15:09
laitat vaan pikaliimalla ja anna kuivua rauhassa ennenku venoja alat työntää...saattaa tarttua varret kiinni liimaan ja sitte niitä on kiva irrotella