Oma kaavio parille EEC-IV ECUlle. Pääasiassa PATS kohdalla suuttimien pinnit vaihtaa paikkaa. Myös muussa muodossa parin harrastajan kaaviot Mondeon ECUlle ja joku virallinen PinOut Saksaksi Mondeoihin.
Ehkä jos annat sen Catch Code - eli ECUn liittimessä oleva isossa tarrassa joku nelikirjaiminen (isoilla kirjaimilla) sana tai kirjain/numero yhdistelmä. Parille 2 litran ECUlle suorat kaaviot myös niin voin tarkistaa.
Bensa pumppu, Ilmastointi, suuttimet*, Octane adjust, Startin maadoitus piuha (PATS esto). Ainakin nuo vaihteli.
ECUn tietyt pinnit ei muutu Mustangista Fiestaan eli
Koodi: Valitse kaikki
Battery + = 1
Battery -/GND = 9, 16, 20, 40 and 60
Sensors GND (Signal Return) = 46
Ignition Switch = 37, 57
Diagnostic (DLC) = 18, 19 + 49(*PATS), STI = 17 and STO = 18
Suuttimet taitaa hyppiä seuraavasti riippuen ECUsta
Koodi: Valitse kaikki
Injector. 1 - PIN 15, remove and refit to hole 51
Injector. 2 - PIN 12, remove and refit to hole 52
Injector. 3 - PIN 54, remove and refit to hole 39
Injector. 4 - PIN 42, remove and refit to hole 35
P.S. Kyllä jo 96 vuoden EEC-IV löyty PATS ECUn sisältä. Tietenkin tiedän miten sen voi poistaa käytöstä mutta *hiljaisuus*
Module Type SME-101 oli ilman ajonestoa. SMO-270 oli vanhempi jossa ei ollu edes EDIS sytytysmoduulia ECUssa vaan sijaitsi erillisenä ulkoisena moduulina.