1.8 escort GT tekniikka

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
m4ketech
Viestit: 242
Liittynyt: 03 Marras 2011 11:08
Paikkakunta: Helsinki

1.8 escort GT tekniikka

Viesti Kirjoittaja m4ketech »

Nyt kun varaosia selailin niin tulee vastaan näitä "ei 85kW GT". Bilteman sivuilta katsoin rekkarin perusteella niin oma kärry on 85kW koneella. Eli GT? GTi:ssä sitten on puolinahkaset jakkarat ym?

Miten tekniikka eroaa normaalista 1.8 zetecin koneesta?
Nykynen: Focus STW MK2 2006. Exät: 3X Mk1 mondeo, 3X Mk2 mondeo, 2X Transit, Sierra -83, MK6 esco stw.
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: 1.8 escort GT tekniikka

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

M4ketech kirjoitti:Nyt kun varaosia selailin niin tulee vastaan näitä "ei 85kW GT". Bilteman sivuilta katsoin rekkarin perusteella niin oma kärry on 85kW koneella. Eli GT? GTi:ssä sitten on puolinahkaset jakkarat ym?

Miten tekniikka eroaa normaalista 1.8 zetecin koneesta?
Ei tuossa sitten eroa. Saattaa olla että GT:ssä toivat sen uudemman zetecin Escortteihin (aikaisemmin 105HP... uudempi 115HP). . "RS1800", XR3i, Ghia Si ja GTi(?) malleissa on (osassa mahdollisesti ollut mahdollisuus valita kyseinen moottori) avarampi ja pienillä muutoksilla oleva 130HP 1.8l zetec + mtx75 vaihdelaatikko.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Vastaa Viestiin