Auton rekisteristä poisto/seisonta?
Auton rekisteristä poisto/seisonta?
Eli kysymys kuuluu vieläkö on mahdollista poistaa auto rekisteristä "normaaliin" tapaan vai vaaditaanko romutustodistus? Olis tarkoitus ottaa tuo vara-autona palvellut kadetti taas työn alle, mutta vain tiedä mitä sille tekisi, laittaisiko sen seisontaan vai poistaisiko kilvistä... Pari vuotta tuossa hommassa varmaan menisi, kun ei tuota vapaa aikaa tahdo paljoa olla ja ajattelin kuitenkin tehdä hommat tällä kertaa oikein kunnolla eikä sinne päin niinkuin viime kerralla 4.5-vuotta sitten (olin silloin kyllä vielä 15v, joten ei kaikki hommat olleet vielä oikein hanskassa ) Mitä muuten seisontavakuutus suurinpiirtein maksaa?
Edit: Sitten vielä yksi lisäkysymys: Pitääkö seisonta ajaltakin maksaa käyttömaksua?
Edit: Sitten vielä yksi lisäkysymys: Pitääkö seisonta ajaltakin maksaa käyttömaksua?
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
-
- Viestit: 86
- Liittynyt: 26 Maalis 2005 17:40
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Auton rekisteristä poisto/seisonta?
Ei tarvii mitään todistuksia, vie vain kilvet konttorille.Riesa2.0 kirjoitti:Eli kysymys kuuluu vieläkö on mahdollista poistaa auto rekisteristä "normaaliin" tapaan vai vaaditaanko romutustodistus? Olis tarkoitus ottaa tuo vara-autona palvellut kadetti taas työn alle, mutta vain tiedä mitä sille tekisi, laittaisiko sen seisontaan vai poistaisiko kilvistä... Pari vuotta tuossa hommassa varmaan menisi, kun ei tuota vapaa aikaa tahdo paljoa olla ja ajattelin kuitenkin tehdä hommat tällä kertaa oikein kunnolla eikä sinne päin niinkuin viime kerralla 4.5-vuotta sitten (olin silloin kyllä vielä 15v, joten ei kaikki hommat olleet vielä oikein hanskassa ) Mitä muuten seisontavakuutus suurinpiirtein maksaa?
Edit: Sitten vielä yksi lisäkysymys: Pitääkö seisonta ajaltakin maksaa käyttömaksua?
Pitää maksaa käyttömaksu, jos auto on kilvissä.
Ford Escort 1.6 SPORT`72
Ford Fiesta 1.0`16
Ford Fiesta 1.0`16
Siis ei mene ollenkaan vakuutusmaksuja Oli aivan uusi tieto. No en ole ennenmin autoja seisontaan laittanutkaan. No taidan laittaa sen nyt sitten seisontaan, niin säilyy kilvetkin alkuperäisinä.
Kyllähän tuo vielä joskus olisi tarkoitus liikenteeseen ottaa... Nyt vain alkoi olla joka paikka niin pahasti lopussa, että on pakko tehdä vähän suurempi remontti. Alkaa olemaan tuo yli 300tkm liikaa tuollaiselle ooppelille, kun on ohjauksessa puoli ratin kierrosta klappia, vaihteistosta sykronoinnit paskana, kytkin luistaa vasta tuuleen ajaessa ja muutenkin tekniikka loppu. Pellit on kyllä ihmeen hyvät, johtuen varmaan siitä että autolla ei ole ajettu 80-luvun lopun jälkeen muuta kuin kesällä.
Nyt vielä pitäisi löytää jostain joku vanha taunus projektiksi, ettei mene liian ooppeli painotteiseksi tämä elämä
Ps. Saa nähdä mikä kadettiin tulee tekniikaksi, voi olla että alkaa teidän foortit jäämään Pitää kattoa mihin asti innostus riittää...
Kyllähän tuo vielä joskus olisi tarkoitus liikenteeseen ottaa... Nyt vain alkoi olla joka paikka niin pahasti lopussa, että on pakko tehdä vähän suurempi remontti. Alkaa olemaan tuo yli 300tkm liikaa tuollaiselle ooppelille, kun on ohjauksessa puoli ratin kierrosta klappia, vaihteistosta sykronoinnit paskana, kytkin luistaa vasta tuuleen ajaessa ja muutenkin tekniikka loppu. Pellit on kyllä ihmeen hyvät, johtuen varmaan siitä että autolla ei ole ajettu 80-luvun lopun jälkeen muuta kuin kesällä.
Nyt vielä pitäisi löytää jostain joku vanha taunus projektiksi, ettei mene liian ooppeli painotteiseksi tämä elämä
Ps. Saa nähdä mikä kadettiin tulee tekniikaksi, voi olla että alkaa teidän foortit jäämään Pitää kattoa mihin asti innostus riittää...
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
eipä tommoseen c-rakettiin onneks kovinkummosta tekniikkaaRiesa2.0 kirjoitti:Siis ei mene ollenkaan vakuutusmaksuja Oli aivan uusi tieto. No en ole ennenmin autoja seisontaan laittanutkaan. No taidan laittaa sen nyt sitten seisontaan, niin säilyy kilvetkin alkuperäisinä.
Kyllähän tuo vielä joskus olisi tarkoitus liikenteeseen ottaa... Nyt vain alkoi olla joka paikka niin pahasti lopussa, että on pakko tehdä vähän suurempi remontti. Alkaa olemaan tuo yli 300tkm liikaa tuollaiselle ooppelille, kun on ohjauksessa puoli ratin kierrosta klappia, vaihteistosta sykronoinnit paskana, kytkin luistaa vasta tuuleen ajaessa ja muutenkin tekniikka loppu. Pellit on kyllä ihmeen hyvät, johtuen varmaan siitä että autolla ei ole ajettu 80-luvun lopun jälkeen muuta kuin kesällä.
Nyt vielä pitäisi löytää jostain joku vanha taunus projektiksi, ettei mene liian ooppeli painotteiseksi tämä elämä
Ps. Saa nähdä mikä kadettiin tulee tekniikaksi, voi olla että alkaa teidän foortit jäämään Pitää kattoa mihin asti innostus riittää...
saa....
kaverilla coupe raketti... eikä oo tekniikan vaihtoa kuulemma tulossa ikinä...(kävi konttorilla kyselemässä )
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
No voi ketokukka! Eikö niihinkään saa enää vaihtaa suurempaa tekniikkaa... olisin laittanut omaqan 2.0 ruiskun moottorin aikanaan kuulemma onnistunut. No täytyy tyytyä tuohon 1.2s moottoriin. Onhan siinäkin peräti 60 hevosta, kyllähän sillä jonkun 1.0 fiestan päihittää Täytyy etsiä sitten jostain joku foortin romu jota virittää... Kun haluaisi vähän jotain koittaa virittää, mutta kun tuosta sierrasta siihen oikein oleft79 kirjoitti: eipä tommoseen c-rakettiin onneks kovinkummosta tekniikkaa
saa....
kaverilla coupe raketti... eikä oo tekniikan vaihtoa kuulemma tulossa ikinä...(kävi konttorilla kyselemässä )
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/