Sivu 1/1

Sierran jarrupäivityksestä

Lähetetty: 21 Tammi 2006 12:48
Kirjoittaja JuHo^
Olen tässä suunnitellut sierran jarrujen päivittelyä. alla pyörii 15" ja 17" vanteet niin mitkä olis teidän mielestä järkevin jarru levyt ja satulat.. en nyt tarkoita mitän wilvoodin asatuloita.. taakse olen suunnitellut saabin levyjarruja jäähdyttämättömiä siis.. satulaksi kenties saabin omat edestä tai cossun tai V6 satulaa... pääsis rumpujarruista eroon.. muttä mitä eteen?

Lähetetty: 21 Tammi 2006 14:18
Kirjoittaja janzamar
pidä vaan suosiolla rummut takana,pääset paljon helpommalla :wink:
..mun mielipide,tietysti tehoista riippuu vähäsen että onko tarpeelliset.

Lähetetty: 21 Tammi 2006 14:54
Kirjoittaja JuHo^
käppärin kanssa tule varmaa oolemaan ongelmii jos levyt takana... olis tarkotus pistää 2.9 cossun tekniikka varmaan pellin alle ku sellasen omistan.. yks on ahdotus mut en sitten tiiä..

Lähetetty: 21 Tammi 2006 15:21
Kirjoittaja Bootsi
Eiköhän oo parasta laittaa ne Cossun hilppeet ympäriinsä..

ja jos ne ei riitä, niin niihin löytyy helposti reijitettyjä, uritettuja ym. "parempia" palikoita. :wink:

Lähetetty: 21 Tammi 2006 15:40
Kirjoittaja JuHo^
erooks kossust muutakun et on jäähdytetyt edes ja vähän suuremmat hakasialtas ja eri satulat? ja takana perinteiset jäähdyttämättömät.. sama kun v6:sissa??

Lähetetty: 21 Tammi 2006 16:04
Kirjoittaja Bootsi
JuHo^ kirjoitti:erooks kossust muutakun et on jäähdytetyt edes ja vähän suuremmat hakasialtas ja eri satulat? ja takana perinteiset jäähdyttämättömät.. sama kun v6:sissa??
Kyllä ne eroaa muutenkin.. pelkillä levyn ja satuloiden vaihdolla ei selviä.
Nelikko cossuissa takana jäähdytetyt.

Lähetetty: 21 Tammi 2006 16:42
Kirjoittaja JuHo^
Bootsi kirjoitti: Kyllä ne eroaa muutenkin.. pelkillä levyn ja satuloiden vaihdolla ei selviä.
Nelikko cossuissa takana jäähdytetyt.
mitä muuta tarvitaan? kunnen oo koskaa päässy cossun jarruja lähempää tutkimaan :(

Lähetetty: 21 Tammi 2006 18:36
Kirjoittaja Bootsi
JuHo^ kirjoitti: mitä muuta tarvitaan? kunnen oo koskaa päässy cossun jarruja lähempää tutkimaan :(
Navat.

Lähetetty: 23 Tammi 2006 22:54
Kirjoittaja jype
pistä semmoset polykapselit missä on ne "levyt" :lol:

Lähetetty: 25 Tammi 2006 18:12
Kirjoittaja Jaakko85
Halpa ja kohtuu hyvä ratkaisu, joka menisi "bolt-on" voisi olla nuo 260mm levyt ja isot satulat (60mm männällä) Löytyy Veekutosista ja ABS sierroista. Nämä siis eteen.

Lähetetty: 25 Tammi 2006 18:38
Kirjoittaja TeRoK
Joo xr4x4:n jarrut riittää 24V tekniikan yhteydessä.

Ja jos scorpio cossua tarkotit niin siinä on jäähdytetyt levyt edessä ja takana.

Lähetetty: 25 Tammi 2006 20:34
Kirjoittaja overboost
TeRoK kirjoitti:Joo xr4x4:n jarrut riittää 24V tekniikan yhteydessä.
xr:n 150hvx1,2=180hv.... Eipä taida riittää

Lähetetty: 25 Tammi 2006 21:20
Kirjoittaja TeRoK
Ei kun xr4x4:n siinä on kai isommat jarrut.

Lähetetty: 25 Tammi 2006 21:24
Kirjoittaja evolution
varmaan vaikuttaa kun nelikossa on jäähdytetyt levyt takanakin :roll:

Lähetetty: 25 Tammi 2006 21:25
Kirjoittaja Jaakko85
TeRoK kirjoitti:Ei kun xr4x4:n siinä on kai isommat jarrut.
Ei ole. samat laikat ne siinäkin edessä, tosin eri offsetillä, takaata löytyy vaan laikat kans. (vrt. xr4i)

Lähetetty: 25 Tammi 2006 22:04
Kirjoittaja TeRoK
Noniin no. Pistetään semmonen sitte. Muistin vaan, että useemmassa paikassa on siitä juttua ollut, että xr4x4:n jarrut käy 24V tekniikan yhteyteen.
Sepä siinä pääasia oli :D

Lähetetty: 26 Tammi 2006 07:37
Kirjoittaja overboost
TeRoK kirjoitti:Ei kun xr4x4:n siinä on kai isommat jarrut.
Ei sillä jarrujen koolla ole väliä, vaan alkuperäisellä teholla, joka on xr4x4:ssä sama.

Lähetetty: 28 Helmi 2006 17:38
Kirjoittaja KimmoKorhonen
Itse olen kuullut, että joskus aikoinaan katsastettaessa sierraa 24v tekniikalle, vertailuautona on ollut xr4Ti (Ilmeisesti 180hp). Nykyään kuulemma käyttävät enemmän veratailuautona sierra cossua. Tämä ei tosin varmaa tietoa. Eli suoraan cossun jarrut kiinni vaan..

-Kimmo-