Ford Probe 2.2gl 1992 kylmä käynnistys ongelmat.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
urhokakkonen
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Huhti 2012 08:15

Ford Probe 2.2gl 1992 kylmä käynnistys ongelmat.

Viesti Kirjoittaja urhokakkonen »

Terve!

Otsikon mukainen peli ja ongelma. Pari astetta kun on pakkasta nii saapi sahata kunnolla ennenkuin lähtee käyntiin. Sitten kun kone on lämmin niin käynnistyy kyllä moitteetta. Mistähän tuollaista vikaa voisi alkaa metsästää? Kaikki vinkit otetaan avosylin vastaan..=)
urhokakkonen
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Huhti 2012 08:15

Re: Ford Probe 2.2gl 1992 kylmä käynnistys ongelmat.

Viesti Kirjoittaja urhokakkonen »

Löydetty rikkinäinen anturi mutta vaihtokaan ei auttanut. Tulpat, tulpan johdot ja virranajkajankansi vaihdettu ei apua. Mistäs sitten etsisi?
garretpover
Viestit: 20
Liittynyt: 13 Heinä 2011 13:58

Re: Ford Probe 2.2gl 1992 kylmä käynnistys ongelmat.

Viesti Kirjoittaja garretpover »

urhokakkonen kirjoitti:Löydetty rikkinäinen anturi mutta vaihtokaan ei auttanut. Tulpat, tulpan johdot ja virranajkajankansi vaihdettu ei apua. Mistäs sitten etsisi?
Mulla autto tuohon ongelmaan vähän normaalia (62am) akun vaihto 70am. En sitä asioikseen ostanut, mutta tuli entiselle akulle vuodet täyteen, ja oikeestaan sillon kun piti laittaa ekan kerran kaapeleleiden avulla käyntiin, lähti muutaman päivän seisseenä eli ihan varmasti kylmänä käyntiin ykkösellä :!: Yllätyin itte aikalailla kun olin valmistautunut vähän pidempiin startteihin :) Nyt kun tuo 70am akku, ei ole käynnistys ongelmaa. Se on vartan blue, sama koko kun vähä pienempi tehosella. Ja tuo mulle tuli mieleen kun virtaa antavassa autossa oli 100am akku, ja oma ei edes mittariston valoja jaksanut sytyttää, niin se miten "kevysti" pyörähti startilla. Ja sama on tuolla 70am. Siinä yksi tapaus jolla kylmä käynnistys ongelma ratkesi.
probe 2.2gt turbo -91
Vastaa Viestiin