Sivu 1/1

teho arvio

Lähetetty: 20 Joulu 2005 22:22
Kirjoittaja anttij80
nyt pyydetään kokeneemmilta arvioita kannattaakoedes jatkaa projektia jos tulossa on "nuhapumppu" eli kyseessä on:
ford sierra 2.0l ohc
tekniikka:
2..0l porattu 0.5mm ylikokoo cossun männille
saabin veivit
kiilotettu ja tasapainotettu ohc kampura
2.0l ohc portattu kansi,pronssi ohjureilla
camtechin nokka(asteista en muista)
ahdot aluksi 0.2 ja sisään ajon jälkeen 0.8
cossun laatikko/kytkin (sintteri)

ja kaikkee muuta....kuhan saan aikaseksi selvittää mihin laitan projekti kuvia ni niitä löytyy

Lähetetty: 21 Joulu 2005 11:12
Kirjoittaja Jaakko85
Millasta moottorinohjausta ajattelit ? Sintteri ei varmaan ole pakollinen jos cossun kytkintä meinaat käyttää kyllä se yleensä evo1:set kestää (massalevykin) :) Heivaat vielä nuo saapin kanget tunkiolle ja cossun kangetkin niin kuulostaa (ja ehkä onkin) hieman parempi.

Lähetetty: 21 Joulu 2005 12:59
Kirjoittaja ZyaS
mites noitten saabin veivien-cossun mäntien yhteen sopivuus siis puristuspainetta mietin.. jääkö mäntä alle dekin vai tuleeko tasalle..

ois hyvä tietää kyllä tosta nokasta arvot ennenkö voi alkaa mitään teho arviota heittämään samoin miten bensa annostelu hoidetaan (ruisku vaiko kaasarit jos ruisku niin mikä "moottorin ohjaus"..)

Lähetetty: 21 Joulu 2005 20:11
Kirjoittaja Bootsi
ZyaS kirjoitti:mites noitten saabin veivien-cossun mäntien yhteen sopivuus siis puristuspainetta mietin.. jääkö mäntä alle dekin vai tuleeko tasalle..
Tulee yli. :? :shock:

Lähetetty: 22 Joulu 2005 12:29
Kirjoittaja Jaakko85
Niin tosiaan unohtu kysyä että mikä puhallin tulee ?

Lähetetty: 22 Joulu 2005 16:27
Kirjoittaja ZyaS
Bootsi kirjoitti: Tulee yli. :? :shock:
näin mä vähän ajattelinkin..

Lähetetty: 22 Joulu 2005 18:46
Kirjoittaja tane
paljos se tulee yli? saa sitä vähän koneistettu pronssihelalla alemmas!

Lähetetty: 22 Joulu 2005 20:11
Kirjoittaja Bootsi
tane kirjoitti:paljos se tulee yli? saa sitä vähän koneistettu pronssihelalla alemmas!
Lueppas noi samasta-aiheest kirjoitetut topicit läpi, ennen kuin kysyt seuraavaa kysymystä. :?
On nimittäin käsitelty OHC:n turbottamista perusteellisesti. :wink: