Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Miten tuo automaattikiristin saadaan löysennettyä, että saisi tuon apulaitehihnan irti? Otin haynesin oppaan mukaisesti ilmanottorojut pois edestä ja otin myös tuon 17mm pultin irti. Sen jälkeen painoa päälle ja kaksin käsin painamista mutta ei liiku kellon suuntaan yhtään.
Kun katselee niin eihän tuo pultti mikä on kuvaan merkitty (ja mikä irrotetaan haynesin mukaan) voi millään löysyttää tuota kiristintä? Pitäisikö jossain muuallakin olla irrotettava 17mm pultti?
Hylsy ja varsi tohon pulttiin kiinni, ja vaikka tunkin varsi jatkoksi, sillä painaa alaspäin (kireämmälle!) niin kiristin löystyy ja saa apulaitehihnan irti..
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Sierra2.3-16v kirjoitti:Hylsy ja varsi tohon pulttiin kiinni, ja vaikka tunkin varsi jatkoksi, sillä painaa alaspäin (kireämmälle!) niin kiristin löystyy ja saa apulaitehihnan irti..
Aaaa! Nyt selvisi, kiitokset molemmille. Pitääkin mennä parantamaan omaa luetun ymmärtämistä englannin kielellä.
No en tiä tarviiko siihen kummonen voima mies olla Ainaki omaan oon jonku remmin vaihtanu kun on löysänny iliman putsarin putken siitä eestä poies ni saa remmistä kiini ja nostaa ni on se laturin pyörän yli saanu ja samala laila paikoilleen! Totta se sitte resu tuosa omasa se kiristäjä ko ei tarvii sen enämpää punnerrella sen kans!