Mondeon (-02) sisätilan pistoke

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jiipeevee
Viestit: 23
Liittynyt: 12 Syys 2008 09:29

Mondeon (-02) sisätilan pistoke

Viesti Kirjoittaja jiipeevee »

Olen yrittänyt löytää sisäpistokkeen johdon läpiviennille sopivaa kohtaa rintapellistä, mutta en ole onnistunut. Joku kertoi, että oikeanpuoleisen sisälokarin takana olisi reikä valmiina. Löysin sieltä yhden lupaavan näköisen reiän, mutta se päättyi umpikujaan, vaikka kuinka kokeilin eri suuntia. Myöskään sisäpuolelta en löytänyt ylimääräistä reikää, vaikka pengoin siinä reunassa olevan boksin ympäristöä. Yritin myös porata rintapeltiin reikää hansikaslokeron alapuolelta, mutta pora osui ilmeisesti johonkin koteloon, koska konehuoneen puolella ei näkynyt mitään, vaikka työnsin reiästä rautalankaa 30 cm. Mikä on oikea kohta läpiviennille, ettei tarvitse rei´ittää summassa koko rintapeltiä?
tomppa
Viestit: 61
Liittynyt: 22 Heinä 2005 20:41

Re: Mondeon (-02) sisätilan pistoke

Viesti Kirjoittaja tomppa »

Moi!

Ei siellä oikein sopivaa reikää ole valmiina. Minä käytin liikkeessä ja ilman veloitusta porasivat reijän. Reikä tuli konehuoneen puolelta katsottuna muutaman sentin verran ilmastoinnin letkujen alapuolelle aika paljon vasempaan reinaan ja sisältä katsottuna hanskalokeron taakse. Koristepahvi/suoja pois ja jalkatilaan päälleen. vaikea selittää, mutta siinä ei ollut kuin pelti. ei mitään koteloa. Jos ei huvita kokeilla ja reijittää koko peltiä, niin käy liikkeessä kysymässä paikan, edes sen et merkkaisivat paikan mihin itse voi ja uskaltaa porailla.
konepyorailija
Viestit: 13
Liittynyt: 09 Helmi 2009 10:51
Viesti:

Re: Mondeon (-02) sisätilan pistoke

Viesti Kirjoittaja konepyorailija »

Siellä hanskalokeron takana ihan oikeassa yläkulmassa on paikka josta sen saa läpi, läpivientikumi on kuitenkin niin tiukkaa tekoa että pelti puhkeaa helpommalla. Porasin itsekkin Focukseen liian alas ensimmäisen koereijän ja päädyn johonkin koteloon?!?! Toisella yrittämällä niin ylös kuin sain muoveja purkamalla, löytyi vihdoinkin konehuone. Mondeoon sain ekalla yrittämällä, tuurilla...
Mondeo 2,0TDCI 140 Aut. -09 Farkku
Maverick 3,0XLT V6 Aut. -02
Transit 2,5TD -96
Vastaa Viestiin