Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onhan niitä hylsyjä , mutta lenkillä lähtee helpommin. Just remppasin kaverin kuplan takajarrut ja onneks oli 36mm lenkki...
Nii, omasta sierrasta aikoinaan avasin ne isolla jakoavaimella. Laita kuparitahnaa sit kierteiden väliin ennenkun niputat sen taas, lähtee huomattavasti kivuttomammin irti ens kerralla. Ja jos sulla on uudet mutskut tulossa niin isoilla putkipihdeillä lähtee helposti.
Hetkinen siis...vasurin kierre?
Eli normaalisti aukeaa vastapäivään mutta siinä aukasee myötäpäivään??
Miten sen sitten 42 saa auki, sehän muljahtaa ympäri? Käykö siihen 41 millinen mikä löytyy kaupasta?
Riippuu hylsyn muodosta.
6 kanttisella ei nuljahda, mutta 12 koloisella voi nuljahtaa.
...ja juurikin nii, että kusikinpuolella pitää mutteri aukaista myötäpäivään.
janzamar kirjoitti:väänsimpä jengat rikki mutterista kiristäessä,enkä omasta mielestä edes vääntäny..onneksi oli varalla muutama..
että ei hampaat irvessä kiristetäkkään
Olikos laakeri kuinka heikossa hapessa ennen vaihtoa ?Jos laakeri loppu niin pääseen mukavasti "hakkaamaan" mutteria ja kierteitä juuri tuosta kiristys kohdasta.