Mitenkäs, kun Escortti on nyt muutoskatsastettu airbagittömäksi, niin tarvitseeko elektroniikkaa purkaa sen kummemmin? Meinaan kun bägi-ratti, airbag-merkit ja merkkivalo on poistettu, niin haittaako ohjausboksit? Tietty, jos merkkivalon kytkee takaisin, niin silloin haittaa (mutta tuskin tulee tarpeeseen). Antaako ohjauslaitteet virhekoodia tai muuta haittaavaa?
Lähinnä ajattelin jos joskus myy autoa, niin ei tule ongelmia; rattikin on ihan laillinen Fordin ei-airbag ratti.
Kysymys 2.
Lievästi sivuten, onko mahdollista asentaa ohjauspyörän korkeudensäätöä kiinteään ohjauspyörään (escorttiin)? Jos on, niin pitääkö koko ohjauspyörä ja kaikki oheislaitteet akseleineen vaihtaa korkeussäädettävään malliin?
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Airbag-järjestelmä ja ratin säätö Escortissa
Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan