Sivu 1/1

escortin kallistuksenvakaajan helat

Lähetetty: 07 Joulu 2007 17:17
Kirjoittaja Mataz
Onko iso homma vaihtaa noi etuvakaajan helat? Ei vissiin kovin paha.. Ei taida tarvita mitään erityistyökaluja? Jos joku on ton tehny ja viittis kirjotella semmosen suurpiirteisen ohjeen niin oisin kiitollinen. :) Että onko jotain kikka kolmosia tms.? Alfamerin opas löytyy, mut siinä on monesti neuvottu turhan vaikeesti kaikki. :D

Lähetetty: 08 Joulu 2007 02:02
Kirjoittaja Monteonisti
Koiranluut on helppo vaihtaa. Vakaajatangon runkokiinnityksiä löysäsin hieman ja laitoin kumia väliin, sitten kiristin, loppu kolina niistäkin! 8)

Lähetetty: 09 Joulu 2007 21:37
Kirjoittaja Mataz
Joo, koiranluuthan ei oo kummoset vaihtaa, mutta niin mites noi puslat joilla vakaaja tulee runkoon kii? Vois toisaalta kokeilla tota kumin väliin tunkemista ensiapuna... :wink:

Lähetetty: 10 Joulu 2007 08:07
Kirjoittaja hoopee
Ei pitäs uudet helat kovin kaalliita olla etteikö niitä raskis vaihtaa ;)
Kiinnityspultit näkösällä. Voi olla että voimaa tarvitaan

Lähetetty: 10 Joulu 2007 23:21
Kirjoittaja Mataz
niin no siis eihän nuo oo kun jonkun vintsan kipale, et ei siitä oo kii. :D mutta jos vaihto on työläs nii ensiavuks tota kumia väliin...

Lähetetty: 11 Joulu 2007 08:22
Kirjoittaja hoopee
Ihan samalla vaivalla vaihdat ne helat kun tunget jotain paskaa sinne väliin. Tuskin niitä rautoja irrottamatta mitään sinne väliin saat laitettua :wink:

Lähetetty: 11 Joulu 2007 23:54
Kirjoittaja Mataz
tämä selvä. :D pitääpi viikonloppuna vaihdella...