Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
osaisiko joku kertoa mikä mahtaa vaivata kun sierra nykii lämpösenä koko ajan ja pätkii mutta kylmänä toimii ihan hyvin?? mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään?? käytin autoa leimalla ja päästöt oli pielessä saa liikaa ilmaa olisiko imu ilma vuoto??
Itellä teki tota ku kesäkelissä ajelin useita kertoja isoista rapakoista ja lujaa ja lintassa. Eli siis kone pääsi kastumaan kunnolla vedellä ja sehän ei hyvää tehnyt kun kone kävi korkeilla kierroksialla tapahtumahetkillä. Vika hävis itekseen ajan kanssa...jos koneesi siis kastunut niin kannattaa kuivata hyvin. Ja kannattaa tarkistaa myös imusarjassa olevia liitoksia.
Muistaakseni oma nykimisongelma hävisi itsekseen kuivailuista huolimatta
mutta kaikista eniten ihmetyttää ne päästöt kun arvot on todella pielessä?? ja viittaa imu puolen vuotoon ja ei millään jaksais uskoa että olisi venttiili vika kyseessä..
Omassa sierrassa oli sama tauti..nyki tasakaasulla nii maan prklsti..kaasuläpän asentoanturi meni vaihtoon niin nyt toimii..anturi maahantuojalla joku 70€ja johtosarja päälle..
Oli mullakin pako arvot ihan päin peetä..kananmuna haisi ja pakokaasu oli sikakuumaa..kaikki johtui tosta viallisesta asentoanturista..koska se antaa komennon ecu:lle ja tässä tapauksessa ecu saa väärää infoo ja kaikki lambda korjaukset ym menee pois päältä..kokeile ottaa anturi irti läppärungosta piuhojen ollessa paikallaan ja kato muuttuuko käynti..
kokeiltu on ja käynti kyllä muuttuu alkaa käymään vaihtoehdot aika vähiin.. ihmetyttää kyllä se että miksi kylmänä pelaa ihan täydellisesti mutta kun lämpenee niin alkaa heti nykimään..