Escort sammuu vauhdista eikä lähde käyntiin!
Escort sammuu vauhdista eikä lähde käyntiin!
Joo eli nyt päivällä tuli tommonen vika että escort -93 1.8 vaan kertalaakista sammuu ilman mitään nykimisiä ja sitten ei lähde käyntiin. Vähän ajan päästä kun muutaman kerran sahaa niin lähtee taas. Sitten saattaa päästä 10metriä tai vaikka 100 metriä ja taas kerrasta sammuu ja eikä meinaa lähteä. Saattaa sammahtaa tyhjäkäynnilläkin.
Eli sammuu niin kun heittäis avaimesta vaan virrat pois eli kiekkamittari tipahtaa nollaan, eli oisko sähkövika sitten? Sytytysvirta katkeaa itsekseen?
Bensasuodattimen vaihdoin, niin tuskin on bensapuolella.
Eli sammuu niin kun heittäis avaimesta vaan virrat pois eli kiekkamittari tipahtaa nollaan, eli oisko sähkövika sitten? Sytytysvirta katkeaa itsekseen?
Bensasuodattimen vaihdoin, niin tuskin on bensapuolella.
Joo luulis kyllä kierrosmittarin näyttävän koko ajan kunhan sytytystä vaan on.
Nyt on pelannu jonkun aikaa suht normaalisti, paitsi tossa äsken ei meinannut taas lämpimänä lähteä... Ei ole onneksi ajossa sammunut.
Sulakerasia on huoltokuittien mukaan vaihdetti jonku aikaa sitten, että ei kyllä uskois, että jo suht uusi rasia ois hapettunu.
Virtalukosta ei ole erikseen sytytysvirtakaapelia, eli jos siinä ois vika niin pitäs mennä koko auto sitten pimeeks...
Meinaatteko sytytyksenohjausboksilla sitä puolapakettia?
Nyt on pelannu jonkun aikaa suht normaalisti, paitsi tossa äsken ei meinannut taas lämpimänä lähteä... Ei ole onneksi ajossa sammunut.
Sulakerasia on huoltokuittien mukaan vaihdetti jonku aikaa sitten, että ei kyllä uskois, että jo suht uusi rasia ois hapettunu.
Virtalukosta ei ole erikseen sytytysvirtakaapelia, eli jos siinä ois vika niin pitäs mennä koko auto sitten pimeeks...
Meinaatteko sytytyksenohjausboksilla sitä puolapakettia?
Tarkistappas ykk-anturin kiinnitys!!! Sijaitsee moottorin etupuolella ja haistelee vauhtipyörää. Oli itsellä samaa sammuilu-ongelmaa (siis escortilla, ei minulla...) ja selvisi, että oli holkki kadonnut anturin ympäriltä --> pääsi hieman heilumaan. Moottorin käydessä anturin johdon kiristys (tai toisinpäin) aiheutti sammumisen ja heti kun löysäsi sen niin saattoi ehtiä hörskähtämään käyntiin.
Toinen tarina sitten taas on, että vm. 2000 mondeossa oli sen anturin liitin halki ja aiheutti nykimistä ja pahimmillaan kyseistä sammuilua.
Toinen tarina sitten taas on, että vm. 2000 mondeossa oli sen anturin liitin halki ja aiheutti nykimistä ja pahimmillaan kyseistä sammuilua.
Escort 1.8 CLX -92
Tämä on sitten vieläkin ratkasematta. Ainakin tossa sain varmuuden, että sähkövika se on. Laitoin erillisen tulpan yhteen johtoon kiinni silloin kun se ei lähde käyntiin niin kipinää ei tule ja sillon luonnollisesti kipinää on kun lähtee käyntiin.
Tota edis -boksia en vaan löydä, puolan piuhatkin menee yhteen nippuu, mikä sitten menee tulipellin läpi. Voiko se boksi olla jossain sisäpuolella?
Tota edis -boksia en vaan löydä, puolan piuhatkin menee yhteen nippuu, mikä sitten menee tulipellin läpi. Voiko se boksi olla jossain sisäpuolella?
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Sulla taitaa olla jo niin uus ecceri, että se sytkäboxi on samassa lootassa kuin ruiskunohjainyksikkökin. Tarkemmasta sijainnista ei ole tietoa, mutta kabiinissa sijaitsee jalkotilassa tai jossain.
btw. Soita Voortin huoltoon, ne huoltomiehet on aika sympaattisia kun sanot mikä auto sulla on ja mitä ongelmaa. Niiden luulis tietävän missä se boxi sijaitsee. Mua on neuvonu ainaki Tampereen Automaan huolto ja Kauhajoen Auton huolto puhelimen välityksellä.
btw. Soita Voortin huoltoon, ne huoltomiehet on aika sympaattisia kun sanot mikä auto sulla on ja mitä ongelmaa. Niiden luulis tietävän missä se boxi sijaitsee. Mua on neuvonu ainaki Tampereen Automaan huolto ja Kauhajoen Auton huolto puhelimen välityksellä.
Escort 1.8 CLX -92