Pari turbo kysymystä
mitäs tollanen suora sytkä maksaa, siis kaikki tarvittavat asennus osat?? mäki ajattelin pitää jakajan tossa lohkossa kii sen takia, että öljypumppu pyörii... mites korkealle riittää toi originelli jakaja paineiden suhteen, ku sen takia hankin ton suora sytyn ku oon kuullu että jakaja ei toimi ahtojen noustessa!? minkä takia kone nakuttaa, loppuuko kakku?? mulla on muute tuplakaasarit, eli ei oo ruisku turbo!! saako ylipäätänsä kaasari turboon suora sytkän, ei oo hajuu kun ei oo koskaa ennen pelleilly tollasen kanssa, vai joutuuko suorasytkää ohjelmoimaan...
vain taivas rajaa ku sierralla ajaa!!!
liian laihat seokset ja väärä sytytyshetki -> kone käy kuumana ja pahimmassa tapauksessa hajoaa.ford86 kirjoitti:mitäs tollanen suora sytkä maksaa, siis kaikki tarvittavat asennus osat?? mäki ajattelin pitää jakajan tossa lohkossa kii sen takia, että öljypumppu pyörii... mites korkealle riittää toi originelli jakaja paineiden suhteen, ku sen takia hankin ton suora sytyn ku oon kuullu että jakaja ei toimi ahtojen noustessa!? minkä takia kone nakuttaa, loppuuko kakku?? mulla on muute tuplakaasarit, eli ei oo ruisku turbo!! saako ylipäätänsä kaasari turboon suora sytkän, ei oo hajuu kun ei oo koskaa ennen pelleilly tollasen kanssa, vai joutuuko suorasytkää ohjelmoimaan...
se kone mihinkään hajoa jos lamppa arvo on koko ajan alle 0.8 eli kakkua tulee aivan liikaa kulutus 30l/100km.
ja paineiden noustessa mulla aukeaa 2kpl lisäsuuttimia
ja paine kytkimet ohjaa sytkää 6astetta myöhäsemmälle ja se rupes sen takia nakuttaa ku se sytkä oli vakio asteissa, perus ennakko säädettiin 4 asteeseen jolloin pelitti hyvin
ja sen is ruiskun kanssa voi ton nakutuksen välttää ku ettii sopivat paine kytkimet mitkä kääntää sen 6 astetta myöhäsemmälle
ei se suorasytkä mahdoton oo ton kaasarin kanssa jakajaan kannattaa tehdä hal anturi sisään jolloin ei tartte kampiakselille tehdä mitään virityksiä, periaatteessa kannattaa vaihtaa suora sytty jo heti ku ahdetaan koska kipinä on sillä niin paljon vahvempi
ja paineiden noustessa mulla aukeaa 2kpl lisäsuuttimia
ja paine kytkimet ohjaa sytkää 6astetta myöhäsemmälle ja se rupes sen takia nakuttaa ku se sytkä oli vakio asteissa, perus ennakko säädettiin 4 asteeseen jolloin pelitti hyvin
ja sen is ruiskun kanssa voi ton nakutuksen välttää ku ettii sopivat paine kytkimet mitkä kääntää sen 6 astetta myöhäsemmälle
ei se suorasytkä mahdoton oo ton kaasarin kanssa jakajaan kannattaa tehdä hal anturi sisään jolloin ei tartte kampiakselille tehdä mitään virityksiä, periaatteessa kannattaa vaihtaa suora sytty jo heti ku ahdetaan koska kipinä on sillä niin paljon vahvempi
Viimeksi muokannut evolution, 27 Tammi 2006 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eikös ois parempi tehä 4suuttimella tuo megaruutta?? kun et nää kahdeksalla niin selvästi jos yksi suutin mykkä yksi sylinteri käy laihalla POKS:!:
vai jokaiselle sylinterille oma esim.lambda-mittari? 8)
Ps. sellasta ongelmaa ei oo mistä ei rahalla selvii
vai jokaiselle sylinterille oma esim.lambda-mittari? 8)
Ps. sellasta ongelmaa ei oo mistä ei rahalla selvii
isommat paineet enemmän soppaa kone viileämpi. ja eiköhän toi jotenki pelittäis syksyllä/talvella/keväällä ilman kuuleriakin ilman suuria lämpö ongelmia noilla 1,5bar paineilla kesällä vois sitten olla lämmöt korkeellaeikös se kone lämpeä enemmän isommilla paineilla -> nakutus, jota ei voi is ruiskun kans välttää isoilla paineilla edes KEULAN kokoisilla kuulereilla. meneekö kaaliin ?
riippuu sytkästä.
kampiakselilta tai jakajasta tahdistus, kummasta se on helpompi ottaa.
ja riippuu siitä mitä pulssia se yksikkö tarttee.
jos tarttee vaan ykkös pytyn liipasun ni sitte sellanen hall-anturilla olevasta jakajasta siitä anturista 3 lapaa pois, mutta jos tarttee kaikki 4 liipasua niin sitte toimii sellaisenaan
sitte jos teet dissin systeemin niin tarttet tietty tuplakipinä puolan ja siihen sopivat anturit ja ohjaus yksikön.
vaihtoehtoisesti voi myös väsätä niin että jokaisella pytyllä on oma puola jolloin värkistä tulee monimutkaisempi
kampiakselilta tai jakajasta tahdistus, kummasta se on helpompi ottaa.
ja riippuu siitä mitä pulssia se yksikkö tarttee.
jos tarttee vaan ykkös pytyn liipasun ni sitte sellanen hall-anturilla olevasta jakajasta siitä anturista 3 lapaa pois, mutta jos tarttee kaikki 4 liipasua niin sitte toimii sellaisenaan
sitte jos teet dissin systeemin niin tarttet tietty tuplakipinä puolan ja siihen sopivat anturit ja ohjaus yksikön.
vaihtoehtoisesti voi myös väsätä niin että jokaisella pytyllä on oma puola jolloin värkistä tulee monimutkaisempi
no mitä pulssia toi nyt sit tarttis?? vai kannattaako tolla suorasytkällä rupea pelleilemää, ku ei oo ennen koskenu/asentanu tollasia... mihin asti riittää vakio jakaja, tollaseen turbo touhuun? kaasariturbo ja ohari on koneena?? oon kuullu että turbo volvon jakaja kävis suoraan ohc koneen kylkeen, ja viel että toimiski kuulemma paremmin ku oma jakaja...??
vain taivas rajaa ku sierralla ajaa!!!
kaikki saa toimimaan kunhan vaan tarpeeksi harjottelee
se dissi on ihan kelvollinen mutta siihen on muistaakseni osat vaan aika kalliita
se suorasytkä on senkin takia parempi että siellä on vahvempi kipinä pytyssä joka sytyttää, jakajassahan tule noita ilmavälejä jonkin verran jolloin se kipinä heikkenee
se dissi on ihan kelvollinen mutta siihen on muistaakseni osat vaan aika kalliita
se suorasytkä on senkin takia parempi että siellä on vahvempi kipinä pytyssä joka sytyttää, jakajassahan tule noita ilmavälejä jonkin verran jolloin se kipinä heikkenee