Sivu 2/2

Lähetetty: 11 Heinä 2006 18:31
Kirjoittaja Jaws
Jees, mutta onko kellään ihan kokemusta, että onko esim. Sierra och koneella ja kaasarilla aivan nuhapumppu? Paljonkohan on muuten valmista aikanaan kaasarikone och:lle huippunopeutta luvannu?

Ja vielä noista Sierran talviominaisuuksista kun niitä on haukuttu. Tietysti takatuuppari on takatuuppari talvella, mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?

Lähetetty: 11 Heinä 2006 18:58
Kirjoittaja janzamar
Vakio-Sierra kaasarilla on kyllä nuhapumppu.
..mutta kaikkeen tottuu :)

Lähetetty: 11 Heinä 2006 19:58
Kirjoittaja jaska74
no jaa, ruiskussa on (ollu uutena) 10 heppaa enemmän eikä niitä kyllä huomaa missään....

Lähetetty: 11 Heinä 2006 20:00
Kirjoittaja jaska74
Jaws kirjoitti:mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?
mäkilähtö ilman lukkoperää on jäisellä alustalla tekniikkalaji mikäli renkaat ovat vähänkin kehnommat, mutta ei se sen enempää jumiin jää kun mikään muukaan takatuuppari.

painot vaihtelee välillä 1030-1330kg mallista riippuen.

Lähetetty: 12 Heinä 2006 13:33
Kirjoittaja sierra_friikki
jaska74 kirjoitti: mäkilähtö ilman lukkoperää on jäisellä alustalla tekniikkalaji mikäli renkaat ovat vähänkin kehnommat, mutta ei se sen enempää jumiin jää kun mikään muukaan takatuuppari.

painot vaihtelee välillä 1030-1330kg mallista riippuen.
nostaa vaan kytkimen ylös ja kaasun löysää ku mittari näyttää nopeusrajoituksen mukaisesti.
ihan normi lähtö on sitten talvi liukas tai kesä.

Lähetetty: 12 Heinä 2006 15:36
Kirjoittaja urria
Jaws kirjoitti:Jees, mutta onko kellään ihan kokemusta, että onko esim. Sierra och koneella ja kaasarilla aivan nuhapumppu? Paljonkohan on muuten valmista aikanaan kaasarikone och:lle huippunopeutta luvannu?

Ja vielä noista Sierran talviominaisuuksista kun niitä on haukuttu. Tietysti takatuuppari on takatuuppari talvella, mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?
1195kg näkyy olevan 2.0i Dohc -91 sedan....

Lähetetty: 12 Heinä 2006 15:59
Kirjoittaja janzamar
Ja alta 200 huiput kumminkin,olikohan sen 190 tai jotain.

Lähetetty: 13 Heinä 2006 09:07
Kirjoittaja Jaws
Juu kiitosta.

Miks noissa DOCH Sierroissa on sitten usein tuo kansiremontti edessä? Että miten ja miks se hajoaa?

Lähetetty: 13 Heinä 2006 09:16
Kirjoittaja xsx
Kansi menee halki..

Lähetetty: 13 Heinä 2006 09:29
Kirjoittaja Oltsu
Ei mee halki, palaa vaan pahvi.

Lähetetty: 13 Heinä 2006 09:41
Kirjoittaja mynok
Oltsu kirjoitti:Ei mee halki, palaa vaan pahvi.

tasapeli. menee halki ja polttaa myös kansipahveja. :)

ilmeisesti erittäin nirso lämpöjen suhteen. ei saa nousta lähellekkään punaista kun vahinko on jo tapahtunut. eli kannaattaa pitää nestemäärä oikeana 8)

Lähetetty: 13 Heinä 2006 09:47
Kirjoittaja Riesa2.0
Ja ilmata hyvin, ettei jää ilmaa jäähdytysjärjestelmään... Siitäkään ei kuulemma kovin hyvää tykkää!

Lähetetty: 13 Heinä 2006 14:07
Kirjoittaja Oltsu
Mulla ainakin tossa 100tkm sitten kun oli aika täynnä, palo vaan pahvi. Ei ollu kannessa mitään sanomista vaikka lämmöt kävi välillä ylhäällä ja lähes ilman nestettä meni välillä. Saahan sen halki jos hädissään rupee kylmää kaatamaan koneeseen kun on just keittäny.

Lähetetty: 13 Heinä 2006 17:03
Kirjoittaja jaska74
Riesa2.0 kirjoitti:Ja ilmata hyvin, ettei jää ilmaa jäähdytysjärjestelmään... Siitäkään ei kuulemma kovin hyvää tykkää!
onko tohon jotain hyvää kikkaa? omasta ei ilma tunnu millään poistuvan vaikka tunkilla nostaa keulaa

Lähetetty: 13 Heinä 2006 17:10
Kirjoittaja janzamar
Onko siinä syylarissa korkki?
Vai vaan paisuntasäiliö..itte oon aina laittanu vettä koneen käydessä
korkki auki,ja kun termari on auennut niin se on imaissut
syylarin vajaaksi,sitten vaan täyttänyt kennot piiloon.
Eikä ole ikinä jäänyt ilmaa kiertoon..

Lähetetty: 13 Heinä 2006 17:25
Kirjoittaja Riesa2.0
jaska74 kirjoitti: onko tohon jotain hyvää kikkaa? omasta ei ilma tunnu millään poistuvan vaikka tunkilla nostaa keulaa
Hyvä kysymys! Itse olen ajanut tuon sellaiseen "luiskaan" pihassa että perä on ollut jonkun puolimetriä alempana. Sitten vain käyttänyt autoa paisunta säiliön korkki auki ja painellut letkuja niin että sormet on meinanneet palaa :roll: Tuolla lailla olen itse saanut ainakin lorinat loppumaan, tosin edellisestä moottorista joka talvella paukahti, niin lorinaa ei saanut loppumaan sitten millään tai pariksi päiväksi se aina katosi kun ilmasi, mutta tuli aina takaisin. Tosin siinä oli varmaan kansi siinä vaiheessakin jo aika heikossa kunnossa, ainakin huohotti jo silloinkin sellaista keltaista kuraa.
Onko siinä syylarissa korkki?
Oliskin, mutta ei ole foortin insinöörit sellaista siihen voineet suunnitella.

Lähetetty: 24 Elo 2006 12:46
Kirjoittaja Mr_Who
Alkuperänen suunnitelma oli ostaa sierra OHC:n ruiskukoneella, mutta niin pääsi käymään, että pellin alla onkin ruisku dokki. :)

Lähetetty: 24 Elo 2006 14:50
Kirjoittaja Oltsu
Hyvä valinta! Näyttää olevan vielä parasta vuosikertaa :D

Lähetetty: 25 Elo 2006 08:13
Kirjoittaja Mr_Who
Oltsu kirjoitti:Hyvä valinta! Näyttää olevan vielä parasta vuosikertaa :D
joo, niin on :)