Sivu 5/5

Lähetetty: 17 Touko 2006 21:41
Kirjoittaja Sultzi
Koulussa on tullut kateltua purettujen koneiden mäntiä ja aika monissa on jotain jälkiä venttiileistä, heikentääkö ne männän kestävyyttä millään tavalla? Vai ovatko automaattisesti entiset männät. Siis jos männät ei ole haljenneet tai vastaavaa.

Lähetetty: 17 Touko 2006 22:06
Kirjoittaja turbiiniriesa
no ite en laittaisi otsikon koneeseen ventileilden kosketusta saaneita,muutenkin männät ja muut kalut joutuu koville ahtaamisesta.
toki kaikki on kiinni ahdoista ja kuinka konetta käsketään,mutta noin yleisesti...

Lähetetty: 17 Touko 2006 22:12
Kirjoittaja Jaakko85
No menee jossakin miedossa (miksei kovemmassakin) turbokoneessa mun mielestä kyllä ihan hyvin, tehdäänhän niistä kuplan mahleistakin.. :D

Lähetetty: 17 Touko 2006 22:23
Kirjoittaja Joni88
otsikko kun on turbo niin uskallan kysästä muutamaa asiaa:

1. Kuinka korkeita ahtoja muuten vakio, paitsi lastutettu Ford Probe 2.2l turbo kestää?

2. Mikä edellämainitussa autossa on ilmanputsariin menevät "piuhat". näyttää sähköpiuhoilta, mutta onko?

3. missä on turbon painekello? pitäis turboruuvi asentaa...

KIITOS JA KUMARRUS JO ETUKÄTEEN!

Lähetetty: 31 Touko 2006 14:20
Kirjoittaja Eemeli
Sultzi kirjoitti:Ovat 2wd:n männät.

Niin sitä juuri tarkoitin, että 3kpl 2wd:n mäntiä ja niihin sitten hankkii yhden 2wd männän lisäksi, että onko niissä isoja eroja kun yksi on toisesta neljän sarjasta.
Ei kait niis kauheita eroja kuitenkaan voi olla vaikka eri sarjasta olisikin. Mut eihän se vaadi kun tarkan vaa an ja dremelin tms. pirran ja ei muuta kun tavaraa vähemmäksi joko siit yhdestä tai niist kolmesta.

2WD cosan männässä palotila 16cc
4WD vastaavasti 20cc
Ja helpoiten tunnistaa siitä et 4WD:n männissä valmiina jyrsityt kolot venttiileille.