joo cosan pahvi menee siis ihan ok,mutta hommasin noi kuplan mahlet ja pitääkö paikkaansa että niissä nuoli tarvii osottaa taaksepäin eikä niinkuin yleensä jakopäähän päin? vai muistanko väärin?
eikös tuolla tule ihan ok puristus kun laittaa kuplan mahlet ja f kanget niihin ja männät siis pienin lakikorkeus olevat ja cosan pahvi?
Yllättävän hyvin kesti vakio männätkin ennenkuin antautu ja lensi öljypohjaan. paineita ajossa n.0.9-1.1 mutta sitten irtos hukkaportin kello ja paineet yli 2 ja männät hajos
no nyt noita mahleja asentamassa ja tosiaan f kangilla ja cosan pahvilla joten pitäis kestää ja p-paineet olla n.8??? pitääkö paikkaansa???
eli männän nuoli taaksepäin vai jakopäähän??
cossun pahvi ja mahle männät
cossun pahvi ja mahle männät
Viimeksi muokannut anttij80, 19 Syys 2007 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
-
- Viestit: 44
- Liittynyt: 23 Syys 2007 12:36
Re: cossun pahvi ja mahle männät
kuinka tuota onko tuossa mitään perää että kuplan mahleihin laitetaan männän nuoli vauhtipyörään päin...?? itsellä on nyt jakopäähän päin...
Ovi edellä jo vuodesta 2007...
Re: cossun pahvi ja mahle männät
Puristuspaineet saa olla reilusti kovemmat (omassa cossussa olivat 10,7-11,7 vaikka m-renkaat "kärähtivät" radalla)anttij80 kirjoitti:no nyt noita mahleja asentamassa ja tosiaan f kangilla ja cosan pahvilla joten pitäis kestää ja p-paineet olla n.8??? pitääkö paikkaansa??
Puristussuhde sitten taas siellä 7~8,5 välillä riipuen muista asioista
gti golo palloilija