lukkoperä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
seoriesa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Tammi 2007 17:29

lukkoperä

Viesti Kirjoittaja seoriesa »

elikkä onko ruitta sierrassa lukkoperä vakiona???(jos jollain ylimäärästä lukkoperää ni ois kiinnostusta) :)
3 Fordin taivas
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Re: lukkoperä

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

seoriesa kirjoitti:elikkä onko ruitta sierrassa lukkoperä vakiona???(jos jollain ylimäärästä lukkoperää ni ois kiinnostusta) :)
Ei oo

Nelikoissa ja cossuissa vakiona..(onko v6 malleissa?)
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: lukkoperä

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

Bootsi kirjoitti: Ei oo

Nelikoissa ja cossuissa vakiona..(onko v6 malleissa?)
nii onko se niissä sellanen kitkalukko vai ihan täyslukko mukamas? :o
Mikko R.
Viestit: 38
Liittynyt: 27 Heinä 2005 18:59
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko R. »

Laippavetarillisissa tehtaalta viskolukko, eli luistonrajoitin, jäykistyy kun eri puolten pyörimisnopeusero kasvaa. Tökättävillä vetareilla oleviin saanut suht harvinaisena optiona sitten ZF:n levylukkoa joka myös kitkalukkona tunnetaan, eli tietyssä momentissa alkaa antamaan pyörien pyöriä eri nopeuksilla. Muut on sitten ite kemppailtuja tai vähän isommalla rahalla ostettuja.
Sierra 2.0i OHC Laser -89
Sierra 1.6 Laser -89
http://mikkorace.1g.fi/
Vastaa Viestiin