cossun pahvi ja mahle männät

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
anttij80
Viestit: 89
Liittynyt: 21 Marras 2005 19:19
Paikkakunta: hämeenkyrö

cossun pahvi ja mahle männät

Viesti Kirjoittaja anttij80 »

joo cosan pahvi menee siis ihan ok,mutta hommasin noi kuplan mahlet ja pitääkö paikkaansa että niissä nuoli tarvii osottaa taaksepäin eikä niinkuin yleensä jakopäähän päin? vai muistanko väärin?
eikös tuolla tule ihan ok puristus kun laittaa kuplan mahlet ja f kanget niihin ja männät siis pienin lakikorkeus olevat ja cosan pahvi?

Yllättävän hyvin kesti vakio männätkin ennenkuin antautu ja lensi öljypohjaan. paineita ajossa n.0.9-1.1 mutta sitten irtos hukkaportin kello ja paineet yli 2 ja männät hajos :D

no nyt noita mahleja asentamassa ja tosiaan f kangilla ja cosan pahvilla joten pitäis kestää ja p-paineet olla n.8??? pitääkö paikkaansa???

eli männän nuoli taaksepäin vai jakopäähän??
Viimeksi muokannut anttij80, 19 Syys 2007 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR »

Sopii
mr.oohoosee
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
Paikkakunta: north state

Viesti Kirjoittaja mr.oohoosee »

nuoli taaksepäin.
anttij80
Viestit: 89
Liittynyt: 21 Marras 2005 19:19
Paikkakunta: hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja anttij80 »

niin muistelinki joskus lukeneeni mut tarkistus ja nyt motti menossa jo uudestaa työn alle :D
viagratabu
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Syys 2007 12:36

Re: cossun pahvi ja mahle männät

Viesti Kirjoittaja viagratabu »

kuinka tuota onko tuossa mitään perää että kuplan mahleihin laitetaan männän nuoli vauhtipyörään päin...?? itsellä on nyt jakopäähän päin...
Ovi edellä jo vuodesta 2007...
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: cossun pahvi ja mahle männät

Viesti Kirjoittaja Aksu »

anttij80 kirjoitti:no nyt noita mahleja asentamassa ja tosiaan f kangilla ja cosan pahvilla joten pitäis kestää ja p-paineet olla n.8??? pitääkö paikkaansa??
Puristuspaineet saa olla reilusti kovemmat (omassa cossussa olivat 10,7-11,7 vaikka m-renkaat "kärähtivät" radalla)
Puristussuhde sitten taas siellä 7~8,5 välillä riipuen muista asioista
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin