mk4 Escort: lämmöt uudelleen tapissa korjauksen jälkeen
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 22 Helmi 2005 14:22
- Paikkakunta: Porvoo
mk4 Escort: lämmöt uudelleen tapissa korjauksen jälkeen
Eli kävi niin että Escorttiin vaihdettin termari joka nyt on pelittäny vissiinki kolmisen viikkoa. Nyt aivan ykskaks yllättäen lämmöt nousi taas tappiin. Ilmeisesti flekti ei ollut toiminut (nyt laitettu aina päällä viritys että pääsi himaan asti). Termari on lämpimämpi malli kuin aikaisempi. Minkäslaista ohjeistusta nyt antaisitte?
Kone on siis CVH 1.6i
Kone on siis CVH 1.6i
Volvo V40 -01
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Jos kuumuu hulluna vaikka on flekti koko ajan päällä ni veikkaisin että järjestelmässä on ilmaa. Jos taas lämmöt pysyy flektillä aisoissa ni uusi anturi auttaa varmasti.
Up The Irons!
Elmeri -74
Elmeri -74
Kokeile toimiiko flekti, eli anturin johto irti ja sit laitat sen oikkariin. jos flekti toimii niin vika voisi olla kyllä anturissa.
tai sitten sulla on käynyt näitä perus juttuja eli termari toimii n.2vko ja sit taas menee rikki. kun niiden elinikää ei oikein voi arvioida, varsinkin tarvike mallien.
tai sitten sulla on käynyt näitä perus juttuja eli termari toimii n.2vko ja sit taas menee rikki. kun niiden elinikää ei oikein voi arvioida, varsinkin tarvike mallien.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
ettei mittarin anturi ole sökö?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 22 Helmi 2005 14:22
- Paikkakunta: Porvoo
Eli tänä aamuna lähdin ajelemaan ja muutaman minuutin ajon (ei siis tarvinnu pysähtyä tms.) jälkeen lämmöt tapissa vaikka flekti oli koko ajan päällä (ja pirun kylmä sää). Jäähdytyksen letkujen lämpö ei noussu juuri mihinkään missään vaiheessa (herkillä naisen käsillä pysty pitämään letkuista ihan hyvin kiinni). Iltapäivällä sama homma, muttä lämmöt letkuissa vähän korkeammat. oisko jonkun anturin vai termari vika? Voiko rikkoa esim jonkun anturin ku nyt autossa on lämpösempi termari kuin ennen?
Volvo V40 -01
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
voisko vesipumppu olla sönder elikkäs rikkipoikki heikkotehonen? Yks keinohan on ottaa koko termari pois ja kattoo kuinka lämpee sitten, jos pysyy kylmänä niin termarissa vikaa. Kokemuksien pohjalta noihin termareihin kannattaa sijottaa se vitonen enemmän verrattuna halvimpaan tarvikkeeseen.. Ja termarin asennus oikein päin ja huolellinen ilmaus on kaiken aa ja åå.
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 22 Helmi 2005 14:22
- Paikkakunta: Porvoo