Sisähaaroitus sarja Focus 99(mk1)

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
jks
Viestit: 13
Liittynyt: 01 Helmi 2006 21:47

Sisähaaroitus sarja Focus 99(mk1)

Viesti Kirjoittaja jks »

MOikka!
Voisiko joku auttaa mua sen verran että katsoisi mistä teillä menee focuksessa sisähaara rintapellistä läpi ,kuva olis kiva jos jaksatte.
Tai jos tietoo löytyy niin nice.
Yrittänny etsii mut mitää reikää ei oo löytynny (meneekö porailuks ;mistä kohtaa oli hyvä??) olis kiva laittaa nyt ku vielä tarkenee, talli täynnä romua sinne en mahdu tekemään...
Kiitos vastauksista etukäteen ja anteeksi tyhmä kysymys! :oops:
jouunas
Viestit: 16
Liittynyt: 18 Tammi 2007 12:44
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jouunas »

Mulla menee apukuskin puolelta. Sisälokasuoja pois niin siellä on läpivientikumi valmiina. Sisältäpäin hanskalokero pois niin tulee sinne melko oikeaan laitaan. Kuvaa ei nyt ole ko.paikasta, mutta tosiaan sen sisälokarin poisottamalla löytyy valmis vienti, niin ei tarvitse uutta porailla.
jks
Viestit: 13
Liittynyt: 01 Helmi 2006 21:47

Viesti Kirjoittaja jks »

mulla ei ollut noin ,.. niin vedin konehuoneesta sisälokarin sisälle ja sieltä oven väliin ,sitten kapiiniin pikkasen alempaa (valmis reikä) mistä tulee oven johto nippu.. et tällei.........
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Konehuoneesta tosiaan lokasuojan sisään, lokari pois, puukolla lisäreikää läpivientikumiin, rautalangalla kaapelin veto pelkääjän jalkatilaan! 8)
Ei hanskalokeroa ole pakko poistaa! 8)
Focus_2.0
Viestit: 735
Liittynyt: 20 Kesä 2006 16:21
Paikkakunta: Tampere

Re: Sisähaaroitus sarja Focus 99(mk1)

Viesti Kirjoittaja Focus_2.0 »

Tänään tuli asennettua sisähaara lohkolämmittimelle. Kuulemma korjaamolla tunnin homma ja olisivat veloittaneet reilut 80e työstä.

Suhteellisen helppo homma tehdä kun tietää mitä tekee. Tosiaan sisälokari pois niin onnsituu helpoiten. Siinä on valmiina yksi iso läpivientikumi mistä menee ilmeisesti ecun yms johtoja. Tähän läpivientiin on aika vaikea saada sopivaa reikää ja johtoa mahtumaan. Helpoiten melkein homma onnistuu kun poraa auton läpiviennin alapuolelle 22mm reiän ja käyttää sarjan omaa läpivientikumia. Näin itse lopulta tein kun ensin yritin taistella johtoa auton läpivientikumista. Hanskalokeron takaa joutuu hieman villoja puukolla raottamaan, että näkee mistä johto tulee. Muuten helppo homma. Jos toisen kerran joutuisi tekemään niin tunnissa varmasti selviäisi.
Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium STW -16
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04

Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Vastaa Viestiin