vesipumppu

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
vesipumppu

vesipumppu

Viesti Kirjoittaja vesipumppu »

Huomasin viime talven aikana autostani jäähdytysnesteen hävinneen säiliöstä lähes olemattomiin (alle min rajan). Lisäsin nestettä ja ajattelin ko asian olevan "luontaista nesteen poistumista". Kurkattuani konepellin alle ennen katsastusta huhtikuussa, nesteet olivat taas vähissä. Katsastuksessa huomattiin vuoto ja tilasin heti sen jälkeen huollon, jossa taas todettiin vesipumpun hajonneen. :shock:
Onko teidän mielestänne ihan ok, että 2,5 vanha auto ja 40000km mittarissa että ko osa hajoaa...(takuuhan on 2v)?
Kuluja tuli huollossa ylimäärästä 200€.
Kuluttajallahan on oikeus olettaa tuotteen/laitteen kestävän sen ns elinkaaren. Tässähän ei niin ole käynt... :roll:
Hyvinkään Ford-liike ja maahantuoja eivät ota ns vastuuta asiasta... :(
No ainakin menettivät yhden uuden auton ostajan... :twisted:
Olen hyvinkin pettynyt ford-laatuun ja ns asiakaspalveluun.
Elämäni ei 200€ kaadu mutta kyse on enemmän periaattesta koska ostin uuden auton 2004 jotta ei tarttis näitä vikoja just korjailla.


Onko rutinani turhaa vai mitä autosta olisi pitänyt hajota takuuajan päätyttyä jotta se olisi korvattavaa...katto lähteä irti moottoritiellä???

-focus 1,6-
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Tiedä tuosta, mutta minun Monteosta laukes vesipumppu jotain 220tkm!
Laakeri meni "horoksi"! :evil:
Vaimon Eskosta alkoi "tiputtelemaan" kilometreillä 250tkm, ostin uuden, mutta vika oli kait tiivisteessä ja löystyneissä pulteissa? :twisted:
riksas
Viestit: 172
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:58
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja riksas »

mä tääsen vaihdoin sen kun suositeltiin kun tuli jakopäänhihnan vaihto eteen kilometrien puolesta. tosin olin ajanut jo vähän ylikin kun edellinen omistaja kehui vaihtaneen sen, tosin ei paljoa hammastuksia enää huollossa havaittu ;)
Vastaa Viestiin