Jousien vaihtaminen ford mondeo 2001 sedaniin

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Monde83
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Joulu 2006 18:31
Paikkakunta: Salo

Jousien vaihtaminen ford mondeo 2001 sedaniin

Viesti Kirjoittaja Monde83 »

Nonni elikkäs nyt tuli hommattua uudet eibachin jouset montukkaani ja tarvis nyt ihmetellä että vaihtaisko itse ne omalla kotipihalla. Onko jollain kokemuksia jousien vaihtamisesta juuri uudempaan mondeoon? Pienet avustukset koskien vaihtamista olisi kiva saada. Miten se homma oikein oikeinoppisesti menee? Auto on siis Ford mondeo vm01 1.8 sedan.
--------------------Mondeo 01 apina------------------

Auto myynnissä: http://www.cardomain.com/ride/2617556/1
kd
Viestit: 155
Liittynyt: 27 Loka 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja kd »

Tästä on jo näköjään muutama päivä kun olet viestin postannut. Eli kukaan ei ole vielä noin uuteen tehnyti.

Itse olen ostanut melkein joka peliin mitä mulla on ollut korjauskäsikirjan. Siellä on kerrottu yleensä operaatio kuin operaatio, ainakin sellaiset jotka itse kannattaa tehdä. Se maksaa sen 30€, mutta se kolkyt € on jonkun korjaamon puolen tunnin laskutus. Eli jos sieltä kirjasta löytyy edes joku juttu jonka voi itse helposti tehdä niin se kirja on nopeesti maksettu takaisin.

Kaikkia kirjoja ei valitettavasti suomeksi löydy, mutta jos englanti taipuu niin löytyy lähes varmasti. Hieman aikaa voi mennä tietysti camshaftien ja crankshaftien, pulleyn ja muiden alan termien opetteluun, joihin harvemmin muuten elämässä törmää, mutta tuleepa samalla opeteltua hiukka harvinaisemmatkin englannin sanat :)

Kirjoja saat paikallisesta kirjakaupasta, jos ei heillä ole hyllyssä, saavat varmasti tilattua.
--=< Mondeo 1.8L Duratec 125hv Mk III 2002 >=--
Monde83
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Joulu 2006 18:31
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Monde83 »

Kiitoksia eli kirjakauppaan tai kirjastoon mars mars :D
--------------------Mondeo 01 apina------------------

Auto myynnissä: http://www.cardomain.com/ride/2617556/1
crashline
Viestit: 84
Liittynyt: 08 Maalis 2007 04:11
Paikkakunta: Askola

jebulis,...

Viesti Kirjoittaja crashline »

Kerro sitten miten kävi ja miten onnistuit ja mitä virheistä opitjos niitä tuli+++Työvälineistä jos tarvitsee jotain erikoista KOSKA itsellä myös vm-01 ja Farmari+Iskareiden vaihto myös edessä.

Taakse vaihdoin eilen uudet levyt+Palat :D
Pienempää sisään.....ja.....V6-KEHRÄÄ;-)
----Mondeo Farkku vm-2001. 2.5l Duratec 24v-----------
Vastaa Viestiin