tuplista

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
seoriesa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Tammi 2007 17:29

tuplista

Viesti Kirjoittaja seoriesa »

juu pitäs varmaa tuplia tunkea toho 2.0 ohc koneesee et ruoka riittäs nykyiseen kone versioon ni mitä mahdollisia muita vermeitä moiset vaatii,tehokkaampi bensapumppu ja säädin on....
3 Fordin taivas
Ilkka2
Viestit: 11
Liittynyt: 10 Elo 2006 16:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka2 »

Ei tuplat muuta vaadi kuin riittävän tehokkaan sähköisen bensapumpun ja paineensäätimen. Olettaen että olet ottanut huomioon jo sopivan imusarjan,vivustot kaasareihin,vaijerit ym.
seoriesa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Tammi 2007 17:29

tuplista

Viesti Kirjoittaja seoriesa »

juu se vaijeri vivusto pitää sit kattoo...mul toi faceti bensapumppu jonka pitäs riittää n.180hv asti...tos koneessa o karvanverran laskettu isompi venttiilinenkansi...et luulisin et piisais?
3 Fordin taivas
seoriesa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Tammi 2007 17:29

Viesti Kirjoittaja seoriesa »

tietenki jos puhaltimen laittas kylkee :D eikai ny mahottomia tartte muutella
3 Fordin taivas
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Hyvin tuntuu kunnossa oleva alkuperäinenkin mekaaninen b-pumppu riittävän... ja ilman paineen säädintä. :lol:
seoriesa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Tammi 2007 17:29

Viesti Kirjoittaja seoriesa »

jaa riittää?????mitä sinne pellin alle on tehty :D
3 Fordin taivas
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

seoriesa kirjoitti:jaa riittää?????mitä sinne pellin alle on tehty :D
Normi halpis viritys.. :wink:

2.0 vakio alakerta, 1.6 kansi (koti porttauksella), fr21 nokka (tuplajousilla), 40:set lorttot, XL peltisatsi, 2" putkisto.
sierain

Viesti Kirjoittaja sierain »

Kysytäänpä nyt samassa aiheessa että jos budjett on reilu 1000e ja 1.6 ohc niin miten virittäisitte, ja saisiko ulkomailta halvemmalla viritysosia, kun näyttää mopo sport olevan sen verran hintava.
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

sierain kirjoitti:budjett on reilu 1000e ja 1.6 ohc niin miten virittäisitte?
Vaihtamalla pellin alle 2.0 OHC:n :wink: :lol:
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Bootsi kirjoitti: Vaihtamalla pellin alle 2.0 OHC:n :wink: :lol:
Samoilla linjoilla täälläkin :P ..
ei sieltä mitään junia t...
seoriesa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Tammi 2007 17:29

Viesti Kirjoittaja seoriesa »

kumman iso ero kyl 1.6 ja 2.0 ohc koneissa...vakiona :) noh kone ku kone kuha ei e-max :roll:
3 Fordin taivas
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Budjettiviritys tohon olis kai kannen lasku, peltisarja ja 2-litrasen nokka vaikkapa. Eikä se peltisatsikaan välttämätön ole,vaikka auttaa tietenkin jotain. En nyt muista viestiketjun alusta että oliko kaasari vai ruisku kyseessä..mutta pientä lisää tuolla saa.
Tuolla keinoin "viritetty" 1.6 pärjää jo vakio 2-litraselle paitsi väännössä.
Jaa joo,tuplathan tolla luki näköjään..isompi kaasari vaikuttaa useimmiten suht positiivisesti.
ei sieltä mitään junia t...
usa.power.xr4ti
Viestit: 18
Liittynyt: 04 Tammi 2007 21:14

Viesti Kirjoittaja usa.power.xr4ti »

budjetti 1000e? lyhyestä virsi kaunis... ford pinto 2.3 turbo ja sutia :lol:
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

usa.power.xr4ti kirjoitti:ford pinto 2.3 turbo ja sutia :lol:
eipä oo niissä 175:ssä hepassa paljoa hehkuttamista :roll:
Focus 1.0 edition a6 2017
usa.power.xr4ti
Viestit: 18
Liittynyt: 04 Tammi 2007 21:14

Viesti Kirjoittaja usa.power.xr4ti »

Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa.... :lol:
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

usa.power.xr4ti kirjoitti:Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa.... :lol:
hieman OT, ja sen jälkeen suli männät :lol:
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR »

usa.power.xr4ti kirjoitti:Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa.... :lol:
Cossn vakio alakerta kestää ainakin 700hv :wink:
Vastaa Viestiin